PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z Lampa w 450d



xanthe
23-05-2009, 12:19
Jak w tym cholerstwie wyłączyć Lampe :(

jestem total amator i zakupiłem lustro pare dni temu wertuje instrukcje i google i zero infa...

zanim przejdę na zabawę w menualu to chce porobić fotki w przypisanych tematach typu auto, portrety, makro,

ale jak w makro zrobić dobre foto skoro włącza mi się Lampa i wszytko prześwietla ... a wyłączyć niema jak .. chyba ze nie umie tego odszukać:(

czy ja total Baranek i nie widze w instrukcji .. czy to juz tak ma co jest dziwne bo nawet przy najprostszych kompaktach Canona w trybie auto można lampe wyłączyć :(

Jakaś sprytna głowa na innym forum mi napisała że trzeba nacisnąć ten sam przycisk co Lampe włącza ale jeśli to ma dać jakiś efekt to umnie nie działa.. więc obawiam się ze strzelił gafe chcąc się wywyższyć :)

niech mi jacyś ludzie ..bardziej w tym obeznani cos otym napiszą bo może po prostu nieidzie .. :( a ja szukam i truje głowę :( sobie i wam

panmateusz
23-05-2009, 12:40
Fotografuj na trybie P. Aparat sam dobierze Ci odpowiednio przysłone i czas naświetlania.

Slider
23-05-2009, 13:44
zanim przejdę na zabawę w menualu to chce porobić fotki w przypisanych tematach typu auto, portrety, makro,

Właśnie jak na ironię, w tych trzech trybach lampa włącza sie automatycznie (+ jeszcze zdjęcia nocne):-) z kolei menu (jak to w trybach automatycznych) jest skuteczne okrojone z funkcji (także sterowania lampą) więc nie widzę takiej opcji na dzień dziesiejszy, by ją wyłączyć.

Panmateusz dobrze mówi, tryb P to taki prawie automat, ale daje calkiem sporą mozliwośc ingerencji w zdjęcia (pomiar światła, Picture style i różne takie..) Nie musisz przy tym martwić sie o parametry przysłony i czasu naświetlania..:wink:

Pozdrawiam

xanthe
23-05-2009, 15:59
aha czyli niema nie musze szukać :)