PDA

Zobacz pełną wersję : 3500k do wydania i 2 pytanka do Was !!!

xanthe
11-05-2009, 13:15
Wiem że zaraz ktoś napisze ze było miliony razy ..ale

1. było miliony razy ... ale milion to już cała masa postów..
2. było w różnych odstępach czasu co nieco nie współgra z ciągłą zmianą sytuacji na rynku

Ale do rzeczy … po paru latach na śmiesznych … kompaktach i ciągłych przesiadkach niby to na lepsze modele skończyłam na s3.. :mrgreen:

Przyszedł czas na lustro ”bez aluzji” pierwsze w moim życiu :lol: na pewno to będzie canon .. bo już tak od zawsze kompakciki były canona i już się do firmy przyzwyczaiłem

I teraz tak .. jestem z tego totalne zero laik nobek czy jak kto tam woli…

Mam do wydania jakieś 3,5k co na lustro nie jest za wiele ale na pierwsze cos starczy…

I dylemat :
350d-400d z lepszymi obiektywami - używki
Czy
450d lub 500d z obiektywami kitowymi - nówki

oczywiście jak kazdy laik bede pstrykał wszytko -- więc niepytac do jakich fotek to ma byc ..

Zaraz będzie ze kitowe obiektywy SA daremne ale jak wspominałem nieznam się na tym .. i jak patrzeć przez posty i ktoś wstawia foty z różnych obiektywów czy w różnych ISO nie bardzo wiedze różnice .. ale kiedyś przy fotach z kompaktóewek też nie widziałem a teraz już dostrzegam i co więksi laicy „ a są i tacy mówią ze się czepiam”

Proszę doradźcie coś .. ale w normalnym języku .. a potem przedemną długa droga nauki ..

A teraz druga sprawa … mam firmę komputerową taki tam sklepik w sumie 2 ;-) … i mogę owy aparacik zakupić sobie w hurtowni na fakturze i jeszcze odliczyć :) więc duży plusik .. ale nie mogę doszukać się konkretnej hurtowni „dystrybutora na PL” większość hurtowni ma ten sprzęt na tak zwaną dokładkę i ceny takie ze na allegro z faktórką o 400-500 zł taniej dostane  czy ktoś może podać jakieś hurtownie lub dystrybutorów na Polske sprzętu Canon .. w googlach jak się wpisze wyskakuje oczywiście … jakby ktoś krzyczał ..