Zobacz pełną wersję : Canon 350d i - prosze o pomoc w doborze optyki
Witam
Chciałbym kupić używan Body Canon 350D (lub 20D). Przyzwoity sprawdzony aparat za rozsądne pieniądze. Chciałbym jednak dobrac do body szkła.
Jestem amatorem i chciałbym robic następujące zdjęcia:
- portrety
- troche pojazdów (statyczne i w ruchu)
- zdjęcia stadionowe
Prosze o poradę
- potrety stałka 50mm ze światłem 1,8 to wiem jaki
- natomiast jaki inny obiektyw na swiatło 2,8 mnie nie stac wiec chciałbym cos ze światłem od 3,5 cos uniwersalnego np 24-105 albo 18-70 i jakieś tele 55-200.
Co możecie polecić.?
Chciałbym miec trochę szerokiego kąta, stałke i tele. Co możecie polecić w rozsądnych cenach.
Czy zestaw: stałka 50mm 1,8 + kit + tele 55-200 będzie ok czy tez można dobrać coś zamiast KIT-a.? Może jest coś uniwersalnego 18-135.?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Dawid
Bierz kity z IS. Za te pieniądze nic lepszego nie wymyślisz. Kity bez IS nie różnią się tylko brakiem stabiizacji. Są znacznie gorsze optycznie. Do tego 50/1,8.
ilovemm90
06-05-2009, 12:20
Powiedz jaka kwota dysponujesz na szkla wtedy bedzie latwiej cos konkretnego dobrac.
mieszko_1vp
06-05-2009, 12:51
kup sobie manuala 28mm i pierścien -koszt niecałe 100 zł-i juz będziesz miał coś na początek
lukaszlada
06-05-2009, 13:24
Ja proponuje 17-50 Tamrona . I 50mm . Jak kupisz uzywki to troszeczke będziesz musiał dozbierać 200-300zł ale to perfekcyjny zestaw na początek... potem dozbiraj i kup 70-200/4L . Kupując kity (18-55, 55-200) i tak stwierdzisz że są mydlane i do niczego sie nie nadają i kupisz tamrona. Do 50mm nie mam zastrzeżeń.