PDA

Zobacz pełną wersję : EOS 450D + 18-55IS czy PowerShot G10



filipc890
04-05-2009, 12:29
Proszę o pomoc !

Jestem wielkim fanem fotografii, dużo czytam, jestem obecnie na kupnie aparatu gdyż poprzedni umarł śmiercią naturalną, mój znajomy ma do sprzedania 2 modele: Lustrzankę EOS 450D + 18-55IS oraz PowerShot G10, nie zależy mi na wielkim aparacie ale na jego możliwościach i jakości, nie zamierzam dokupywać obiektywów gdyż dobre szkła kosztują tyle co nie jeden korpus, więc pozostaje problem, oba aparaty maja duże możliwości manualne a na tym mi głownie zależy, wykonanie i jakość obudowy lepsza w G10 ale nadal nie mogę się zdecydować, proszę was o pomoc, z góry pięknie dziękuję!!!

addi
04-05-2009, 12:46
Nie chcesz kupować obiektywów? Kup G10, najważniejszą zaletą 450D w stosunku do G10 jest właśnie możliwość zmiany optyki. Prawda jest taka, że kupując 450D + kit masz średnią lustrzankę ze słabą optyką, a kupując G10 masz dobry kompakt z dobrą optyką.

najeli
04-05-2009, 12:49
Jeżeli nie zamierzasz kupować szkieł to po co w ogóle zastanawiasz się nad lustrzanką?

Bierz kompakt, będzie leżej, bardziej uniwersalnie i wygodnie.
Posłuży Ci pewnie parę lat, a jak potem zmienisz zdanie, to zawsze będziesz mógł kupić lustro.

Slider
04-05-2009, 13:28
nie zależy mi na wielkim aparacie..

Pytanie raczej, czy nie bedzie Ci przeszkadzał, bo to jest często brane pod uwage kryterium? Zależeć to może po to, żeby się z nim pokazać;-)


..ale na jego możliwościach i jakości,

jakości aparatu (w sensie wykonanie) czy zdjęć, które produkuje? Jesli jakości zdjęć, to z kolei nie rozumiem ograniczenia zakupu obiektywów:roll:


wykonanie i jakość obudowy lepsza w G10

co najwyżej jakośc wykończenia obudowy. Ergonomia 450-tki (zresztą jak i każdego innego lustra) jest lepsza od G10, co bezpośrednio wpływa na wygodę pracy. Jesli nie przeszkadza Ci sposób trzymania G10-tki i "symboliczny" grip, to można się zastanowić.