Zobacz pełną wersję : EOS 450D + 18-55IS czy PowerShot G10
filipc890
04-05-2009, 12:29
Proszę o pomoc !
Jestem wielkim fanem fotografii, dużo czytam, jestem obecnie na kupnie aparatu gdyż poprzedni umarł śmiercią naturalną, mój znajomy ma do sprzedania 2 modele: Lustrzankę EOS 450D + 18-55IS oraz PowerShot G10, nie zależy mi na wielkim aparacie ale na jego możliwościach i jakości, nie zamierzam dokupywać obiektywów gdyż dobre szkła kosztują tyle co nie jeden korpus, więc pozostaje problem, oba aparaty maja duże możliwości manualne a na tym mi głownie zależy, wykonanie i jakość obudowy lepsza w G10 ale nadal nie mogę się zdecydować, proszę was o pomoc, z góry pięknie dziękuję!!!
Nie chcesz kupować obiektywów? Kup G10, najważniejszą zaletą 450D w stosunku do G10 jest właśnie możliwość zmiany optyki. Prawda jest taka, że kupując 450D + kit masz średnią lustrzankę ze słabą optyką, a kupując G10 masz dobry kompakt z dobrą optyką.
Jeżeli nie zamierzasz kupować szkieł to po co w ogóle zastanawiasz się nad lustrzanką?
Bierz kompakt, będzie leżej, bardziej uniwersalnie i wygodnie.
Posłuży Ci pewnie parę lat, a jak potem zmienisz zdanie, to zawsze będziesz mógł kupić lustro.
nie zależy mi na wielkim aparacie..
Pytanie raczej, czy nie bedzie Ci przeszkadzał, bo to jest często brane pod uwage kryterium? Zależeć to może po to, żeby się z nim pokazać;-)
..ale na jego możliwościach i jakości,
jakości aparatu (w sensie wykonanie) czy zdjęć, które produkuje? Jesli jakości zdjęć, to z kolei nie rozumiem ograniczenia zakupu obiektywów:roll:
wykonanie i jakość obudowy lepsza w G10
co najwyżej jakośc wykończenia obudowy. Ergonomia 450-tki (zresztą jak i każdego innego lustra) jest lepsza od G10, co bezpośrednio wpływa na wygodę pracy. Jesli nie przeszkadza Ci sposób trzymania G10-tki i "symboliczny" grip, to można się zastanowić.
Prawda jest taka, że kupując 450D + kit masz średnią lustrzankę ze słabą optyką, a kupując G10 masz dobry kompakt z dobrą optyką.