PDA

Zobacz pełną wersję : Zestaw obiektywow i aparat na sluby i wesela

felicia
25-04-2009, 16:03
Witam wszystkich. Tu Olka :p hihi :)

Jestem mloda fotografka zajmujaca sie od paru lat fotografia amatorska. Do tej pory uzywalam Samsunga Pro815 - oczywiscie nie lustrzanka ale sprawdzal sie w miare dobrze. Jednak widzac zdjecia wykonywane lustrzankami poprostu zaniemowilam.

Czemu tu jestem i co chcialabym zrobic? Otoz chcialabym sie zajac robieniem zdjec na slubach i weselach (narazie na probe na roznych wiejskich weselach jako ze mieszkam wlasnie na wsi i mam dostep do roznych iprez) W zwiazku z tym mam pare pytan. Jaka lustrzanke na slub powinnam kupic? Poczytalam troche i sklaniam sie chyba do Nikona D90/D300 nie wiem jak z canonem ale slyszalam ze ma malo pol ostrosci hmm nie wiem..takie nieostre i zamazane zdjecia wychodza?

No i najwazniejsze chyba pytanie o obiektywy. Jaki powinnam miec zestaw? Czy powinien byc jakas stabilizacja obrazu? Czym powinnam sie kierowac w doborze obiektywu
- obiektyw do kosciola
- obiektyw na plener
- obiektyw na wesele

Sklaniam sie tez bardziej ku tanszym produktom ale dobrym.
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pomoc! i mam nadzieje ze juz niedlugo bede mogla Wam pokazac moje pierwsze slubne zdjecia!

A tu pare moich starszych zdjec z mojego Samsunga Pro815 - wiem pewnie nie najlepsze ale ucze sie i chyba potrzebuje tej lustrzanki :grin:
http://e-mum.pl/album

Serdecznie pozdrawiam

ElSor
25-04-2009, 16:18
LINK (http://canon-board.info/showthread.php?t=5085) mysle ze kazdy znajdzie garsc informacji dla siebie.

Od siebie w skrocie dodam ze jak najjasniejsze obiektywy F2.8 dla zoomow (moga byc za ciemne mimo wszystko) i F1.4-1.8 dla stalek a do tego body z serii xxD minimum ;)

I pamietaj o tym ze to nie aparat (sprzet) robi zdjecia a czlowiek :-D

Amok
25-04-2009, 17:21
ElSor~

Czy ja wiem czy minimum xxD...

Widziałem zdjęcia robione xxxD itp. i nie mogłem uwierzyć-najważniejsze są szkła!