PDA

Zobacz pełną wersję : G 10 czy sprawdzi się też dla amatora?

michaela7
20-04-2009, 12:01
Witam serdecznie. To mój pierwszy wpis tutaj ( i w ogóle raczej na jakimkolwiek forum)... Mam nadzieję, że nie spotkam się z krytyką, a jeśli tak to może jakoś to przeżyję...
Od kilku lat robię wiele wiele zdjęć (nie mówię, że zajmuję się fotografią, bo to rezerwuję dla profesjonalistów). Jestem amatorem, czasem moje zdjęcia podobają się wielu osobom i często zdjęcia zrobione przeze mnie są dla innych jedyną pamiątką. Stąd poszukuję dla siebie naprawdę dobrego aparatu kompaktowego, który mogę zabrać wszędzie zamiast lustrzanki.
Robiłam do tej pory zdjęcia Power Shot A510 i S5 IS. Potrzebuję mały aparat. I na dziś moją uwagę zwrócił Canon G10. Tylko czytam w wielu miejscach, że w rękach amatora ten aparat po porostu jest za dobry... Moje pytanie jest takie czy na pewno tak jest? Oczekuję zdjęć bardzo ostrych, bardzo dobrej jakości.... i czy faktycznie nie mogę oczekiwać tego (jako amator) od G10? (jak inni piszą). Przyznam że zdjęcia robione na AUTO w S5 IS właśnie się innym podobają, to czy w G10 będą gorsze, czy takie same, czy może o wiele wiele lepsze??? Proszę o poradę i poważne podejście do mojego problemu.
Pozdrawiam i dziękuję.
Michaela

caveman
20-04-2009, 13:04
Jestem amatorem, czasem moje zdjęcia podobają się wielu osobom i często zdjęcia zrobione przeze mnie są dla innych jedyną pamiątką. Stąd poszukuję dla siebie naprawdę dobrego aparatu kompaktowego, który mogę zabrać wszędzie zamiast lustrzanki.
Robiłam do tej pory zdjęcia Power Shot A510 i S5 IS. Potrzebuję mały aparat. I na dziś moją uwagę zwrócił Canon G10. Michaela

Dziwny ten Twój post, ponieważ pytasz o jakość zdjęć kompakta w trybie auto i zarazem szukasz kompakta, "którego możesz zabrać wszędzie zamiast lustrzanki".

To masz w końcu tą lustrzankę czy nie masz?