PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie obiektywy na wycieczke do Wenecji



banan82
06-02-2009, 10:48
Witam!

Od razu mowie ze nie jestem raczkujacym w fotografii ale chcialem sie poradzic Was odnosnie sprzetu ktory mam zamiar wziasc na weekendowy wypad do wenecji. Sprzet jaki mam jest w stopce + 50 1.4 mojej zony oraz drugie body 400D. Mamy zamiar jechac z raczej malymi bagazami bo to na 4 dni zaledwie wiec co byscie polecili do zabrania? Mam statyw Manfrotto 190xprob ale wazy 2kg i zastanawiam sie czy nie wziasc takie stratywu za "100zl" ktory jest lekki do zdjec nocnych zamiast frotki. Nie chce brac wszystkich szkiel, po prosty chce skreslic te ktorych nie bede potrzebowal:) Mam zamiar robic oczywiscie architekture, krajobraz oraz portretowac zonke na tle weneckich zabytkow:)


Z gory dzieki za pomoc.

kol
06-02-2009, 11:10
17-40 i 35 - duzo architektury wokol ciekawej, a w razie czego portret tez masz jak strzelic.
Osobiscie jak gdzies wyjezdzam zabieram 17-40 i 70-200.

fahrenheit
06-02-2009, 11:17
bodajże 16-35 i 70-200

http://www.kubacichocki.pl/galerie/inne/wenecja/index.html

gietrzy
06-02-2009, 11:27
5d - 17-40, 50/1.4
400d - 70-200/4

RNz
06-02-2009, 13:05
też pytanie... 17-40 + 70-200 :-)
braku reszty nie zauważysz

Blindseeker
06-02-2009, 13:09
też pytanie... 17-40 + 70-200 :-)
braku reszty nie zauważysz

Ja bym do tych 2 sziełek wziął jeszcze 35 lub 50 mm, w zalezności od preferencji.

MacGyver
06-02-2009, 14:17
Do Wenecji ? Myślę że taki sam jak na wycieczkę do Rzymu lub do Dubrownika.
Od takich pytań jest podforum dla początkujących, niestety coraz więcej użytkowników rozumuje wedle schematu:
Pytanie o obiektyw w cenie do 1000 zł :arrow: "Dla początkujących"
Jakiekolwiek pytanie o eLke :arrow: "Obiektywy i lampy błyskowe"
:twisted:

Plessis
06-02-2009, 14:32
17-40L i dobry statyw.5d.
Mnie ostatnio wystarcza 20/1,8 Sigmy i obowiązkowo statyw.

banan82
06-02-2009, 14:49