Zobacz pełną wersję : uwaga na pstryk.pl
andrzej_z
30-01-2009, 13:02
Witam, nie chcę być ponownie tym kto przynosi złe wieści ale napiszę co wiem. Istnieje prawdopodobieństwo, że kupujący w sklepie pstryk.pl mogą napotkać kłopoty, dlatego polecam by wszelkie zamówienia realizować na drodze "za pobraniem". W branży od jakiegoś czasu mówi się o tym i obserwuje niepokojące symptomy. Mam nadzieję, że obecny właściciel (pstryk zmienił jakiś czas temu właściciela - stereo), szybko opanuje sytuację i nic się nie wydarzy ale zalecam ostrożność. Życzymy im jak najlepiej, w końcu to jeden z najstarszych sklepów.
Jeszcze chwila i nie będzie gdzie kupować...
Witam, nie chcę być ponownie tym kto przynosi złe wieści ale napiszę co wiem. Istnieje prawdopodobieństwo, że kupujący w sklepie pstryk.pl mogą napotkać kłopoty, dlatego polecam by wszelkie zamówienia realizować na drodze "za pobraniem". W branży od jakiegoś czasu mówi się o tym i obserwuje niepokojące symptomy. Mam nadzieję, że obecny właściciel (pstryk zmienił jakiś czas temu właściciela - stereo), szybko opanuje sytuację i nic się nie wydarzy ale zalecam ostrożność. Życzymy im jak najlepiej, w końcu to jeden z najstarszych sklepów.
Może podasz jakieś konkrety.
Jeszcze chwila i nie będzie gdzie kupować...
jak to jeszcze chwila? Przecież już nie ma gdzie kupować. albo wurtualne oferty albo czysto spekuacyjne. Koniec. kramik pod tytułem CP zamknięty.
Co do Pstryk.pl. nie wiem jak sprawa wygląda teraz. Sam kupiłem u nich kilka puszek/szkieł i wszystko zawsze było OK. no ale skoro nowy własciciel to pewnie i nowe porządki. swoją drogą szkoda trochę Pstryka . kiedyś solidna firma no i sporo towaru mieli na magazynie. (jak teraz nie wiem bo zaczeli sie mocno cenić wiec i zakupy u nich zakończyłem).
tak czy inaczej jeśli daje sie ostrzeżenie to warto przedstawić argumenty takiego działania. Wiec czekamy na opis sytuacji.
Merauder
30-01-2009, 14:00
Najbardziej wkurzajace jest to ze obsmarowywuje sie firme bez zadnych konkretow, od tak, bo poprostu byc moze ktos chce zrobic antyreklame.
Biorac pod uwage przyklad Japanfoto czy wczesniej dwoch innych sklepow internetowych nie zwiazanych z fotografia, bardzo szybko wywolamy panike.
A co do ostroznosci to wybierajcie przesylke za pobraniem, nie wiele drozsza, a prawdopodbienstwo wieksze, ze tranzackja bedzie ok. Zawsze mozna dostac cegly zamiast towaru, ale tozdecydowanie bardziej dyscyplinuje sprzedajacych niz jak maja juz kase na koncie.
PS
Jak na ironie piszac tego posta na RMFie w wiadomosciach podali ,ze szukaja wlasciciela e-zapach.pl - sytuacja analogiczna do japanafoto.
Swego czasu na pstryk'u zamawiałem Velbona i jak najbardziej pozytywne odczucia.
Zgadzam się Merauder'em.
Nie można z góry zakładać tego, że ktoś kupił firmę tylko po to aby oszukiwać.
Jak ktoś przejmie REAL to tez nie kupować tam ?
MacGyver
30-01-2009, 14:21
No nie, w ten sposób można obsmarować każdego. Anonimowo i bez szczegółów.
Zamykam, ewentualne powtórne otwarcie warunkując podaniem wiarygodnych bliższych informacji.
EDIT, 13.02.2009.
Dostałem konkretne informacje od klientki tego sklepu więc otwieram ponownie.
freerondo
23-02-2009, 13:21
na temat dorzucam swoje 5 groszy.
- w 2008 kupowałam aparat i strasznie długo na niego czekałam. dostawałam informacje - ze nie mają itp., ze dystrybutor nie ma!
sprawdziłam inne sklepy - mieli od ręki.
- zrezygnowałam, ale kupiłam książkę, która mi się podobała. Dostałam paragon na Stereo!
- W tym roku dałam jeszcze raz szanse temu sklepowi i kupiłam inny mały gadżet, podobno mieli na magazynie więc tym razem wszystko było ok!
Dostaje Paragon a tam inna firma - jakiś Millroy. Na stronie jak wół - sklep obsługuje Stereo!
00-707 Warszawa, ul. Żenczykowskiego 2B
NIP 521-31-03-258; Regon: 016369661;
Wpisana do KRS pod numerem 0000015182 (ta firma już nie istnieje pod tym wpisem!!!! proszę zerknąć do KRS-u)
- Patrzę na stronę Stereo.pl S.A - Grupa Stereo S.A.
Ul. L. Rydygiera 8
01-793 Warszawa
NIP 521-31-03-258
Regon 016369661
KRS 0000015182
Kontynuując - poszukam co w trawie piszczy:
http://www.internetstandard.pl/news/...eo.pl.S.A.html
i wpis: Pracownik Stereo ocena: brak oceny
IP: 89.229.96.218 2009-01-08 09:08:05
Szkoda tylko ze od sierpnia 2008 Stereo.pl zapomnialo ze pracownikom sie placi i do dzisiaj nie zobaczylem ja i wielu innych ani grosza na koncie.
dziwne...
Sporo osób zglasza bałagan od momentu kiedy stereo przejęło pstryka. trudno powiedzieć czy te kłopoty to wina przejęcia czy wrecz odwrotnie czyli próba naprawy Pstryka.
Byłoby szkoda Pstryka bo kiedyś to fajny sklep był. Sam wiele razy robiłem zakupy dopoki ceny jakiś czas temu nie poszybowały tam w kosmos.
jak ktoś z rejonu Łomianek to tam jest inny sklep który wydaje sie być sensowny czyli Beafoto. zakupów nie robilem ale kontakt telefoniczny/gg sensowny i konkretny.
Ostatnio zamawiałem u nich kilka gratów i z tego co się dowiedziałem w rozmowach telefonicznych to przez ostatnie miesiące mieli spory bałagan bo zmieniali lokalizacje, magazyn, właściciela itd. Długo się czeka na załatwienie nawet drobnych rzeczy ale braku uczciwości na pewno nie można im zarzucić, nie robią problemów przy zwrotach, pracownicy też są dość rzeczowi i konkretni - jak się komuś specjalnie nie śpieszy to polecam.
freerondo
23-02-2009, 14:30
Ostatnio zamawiałem u nich kilka gratów i z tego co się dowiedziałem w rozmowach telefonicznych to przez ostatnie miesiące mieli spory bałagan bo zmieniali lokalizacje, magazyn, właściciela itd. Długo się czeka na załatwienie nawet drobnych rzeczy ale braku uczciwości na pewno nie można im zarzucić, nie robią problemów przy zwrotach, pracownicy też są dość rzeczowi i konkretni - jak się komuś specjalnie nie śpieszy to polecam.
ale ile można czekać?? wszędzie aparaty są dostępne, a czekając i wierząc w zapewnienia, że już w tym tygodniu będą straciłam miesiąc!! w dzisiejszych czasach czekać na przesyłkę miesiąc! niepoważni ludzie. znam takie teksty i śmierdzą mi na kilometr! skoro firma dobrze się kręciła to po co zmieniać właściciela - w tą i z powrotem, magazyny?
Ostatnio pierwszy raz kupowałem w pstryk.pl (jako jedyni w PL sprzedają to co kupowałem), zadzwoniłem się dopytać, pan przyjął od razu zamówienie, towar miałem w domu następnego dnia, rewelacja.
ale ile można czekać?? wszędzie aparaty są dostępne, a czekając i wierząc w zapewnienia, że już w tym tygodniu będą straciłam miesiąc!! w dzisiejszych czasach czekać na przesyłkę miesiąc! niepoważni ludzie. znam takie teksty i śmierdzą mi na kilometr! skoro firma dobrze się kręciła to po co zmieniać właściciela - w tą i z powrotem, magazyny?
..."wszędzie" to pojęcie względne jak "prawie"... Po co zmieniac wlasciciela... Jak wiesz, zyjemy w kapitalizmie i wiekszy kupuje mniejszego. Zawsze tak bylo i bedzie. To sa interesy.
Ale wracajac co meritum sprawy, to kupowalem u nich puszke, szkla, palnik i wszystko bylo na czas. Jedynie palnik do 2 tygodni w okresie swiatecznym. Wiec, to jest tak.. Czasem sie trafi, ze brak jest czegos na stanie i trzeba czekac. Nikt teraz nie sprowadza po iles tam egzemplarzy sprzetu, ktory nie schodzi czesto i gesto. Nawet sklepy na miejscu, nie maja np. kilku szkiel do wyprobowania. Fajnie by bylo, jakby mozna bylo przebierac. Ale nikt o zdrowych zmyslach sobie takiego bata nie ukreci, sprowadzajac sprzet ktory byc moze nie zejdzie lub zmieni sie kurs euro... Ale mozna jak JapanFoto na zas... Kasy nabrac a potem nie ma za co kupic jak wszystko podskoczylo, wiec trzeba sie zwijac... Tak zle i tak niedobrze.
Może podasz jakieś konkrety.
A konkretów jak brak tak brak :!: Sądzę, że założyciel wątku (niezależnie od tego co później napisali inni forumowicze) powinien coś więcej napisać :?: A tak pachnie mi to malizną :!:
wszędzie aparaty są dostępne,
znaczy gdzie?
poza tym patrząc na ceny dziwię się że ktoś w pstryku w ogóle kupuje.
Przecież to jeden z droższych sklepów
Maja trochę rzeczy których nie ma nigdzie indziej - pockety, niektóre filtry, akcesoria do sekonica itd itp.
dokładnie jak napisał Wojkij, poza tym nie przesadzajmy z tymi cenami, wielokrotnie dokonałem "przepłacenia" rzędu 100 - 300 zł przy kilkutysięcznych zakupach więc nie jest tak tragicznie - dodatkowo kupiłem tam 24-70L po rewelacyjnej (nie dostępnej nigdzie indziej) cenie - ja należę do tych którzy wolą drożej ale w 100% pewnie - a tak zawsze w pstryku było
sklep jest OK ale ostatnio faktycznie sam doświadczyłem drobnego kwasu kupując pockety - długi okres oczekiwania związany z rzekomym przenoszeniem firmy - ostatecznie sfinalizowanie sprawy wyglądało bardziej jak u TiPa niż w dużym sklepie - zawsze brałem z przedpłatą - tym razem wolałem za pobraniem, ostatecznie wszystko Ok ale np. faktura już od jakiejś innej firmy - ani nie pstryk.pl ani nie stereo.pl (o ile dobrze pamiętam wcześniej właśnie takie przychodziły) więc coś jest na rzeczy i każdy rozsądny człowiek zabezpieczy się przesyłką za pobraniem
Maja trochę rzeczy których nie ma nigdzie indziej - pockety, niektóre filtry, akcesoria do sekonica itd itp.
Wimberleya, Lens Coat...
gkmrtoip
24-02-2009, 20:58
ale w jakich cenach?! a i tak wszystko na zamówienie ściągają z usa i trzeba czekać 2 tygodnie i więcej.
......każdy rozsądny człowiek zabezpieczy się przesyłką za pobraniem
Sądzę, że jest to chyba najbardziej rozsądna forma odbioru towaru i przekazania pieniędzy dla kupującego. W obecności kuriera należy rozpakować przesyłkę i wtedy będzie on naocznym świadkiem, że z towarem coś jest nie tak - będzie też podstawa do natychmiastowej reklamacji przesyłki. A na poczcie jak w przesyłce znajdziesz np cegłę, to ten fakt natychmiast zgłaszasz kierownikowi poczty. Jego zadaniem będzie wezwać Policję (może to zrobić też kupujący) - wtedy przyjeżdżają smerfy i zabezpieczają Twoją cegiełkę, jak i pieniądze kupującego wpłacone na poczcie. Można wtedy trochę odetchnąć z ulgą, że "Fred chciał nas wydymać, a to my wydymaliśmy Freda" - no i chłopaki wtedy nie płaczą :!:
ale w jakich cenach?! a i tak wszystko na zamówienie ściągają z usa i trzeba czekać 2 tygodnie i więcej.
Przyznam szczerze że sam swoje rzeczy od Wimberleya wiozłem z US właśnie przez ceny, ale jakby ktoś potrzebował to przynajmniej teoretycznie jest.
gkmrtoip
24-02-2009, 21:28
krzychu, ok ale mnie zawsze interesowało jak to jest że pomimo że oni biorą rzeczy od producenta po cenach znacznie niższych niż te sklepowe w usa, to po sprowadzeniu tego do polski +cło 5% + vat 22% +marża wychodzi więcej niż zakup indywidualny w usa +sales tax 7% +przesyłka.
ErnestPierwszy
24-02-2009, 21:38
Dziś kupiłem u nich battery packa CP-E4 (oryginał). Mieli od ręki w miarę rozsądnej cenie. Zadzwoniłem o 14 i godzinę później odebrałem osobiście w siedzibie w Łomiankach. Faktura vat od Millroy i guzik mnie to obchodzi od kogo, firmy mają wielu właścicieli.
Ważne jest co innego: produkt dostępny od ręki (większość nie ma takich akcesoriów - sprzedają cenniki), rozsądna cena, faktura VAT, towar z polskiej dystrybucji - czego chcieć więcej?
zaczerpniete z sieci...
"...
„Wyzwania rynku handlu internetowego, wymagają od nas konkurowania z dynamicznie rozwijającymi się polskimi spółkami, dlatego postanowiliśmy zrobić istotny krok w historii firmy Stereo.pl, którym jest przejęcie i inwestycja w Pstryk.pl” – Powiedział Piotr Muranty, prezes Stereo.pl. „Negocjacje zakończyły się sukcesem i obie strony mają nadzieję, że wspólne działania pozwolą na dynamiczny rozwój działalności podmiotów.”
...
Sklep Pstryk.pl, jest m.in. dystrybutorem pełnej gamy produktów firmy Leica. Zmieniając właściciela stawia na rozwój i inwestycje. Pozostanie samodzielną marką działającą w strukturach spółki Stereo.pl S.A., również wzbogacając w zakresie fotografii ofertę Stereo.pl.
...
Dotychczasowym właścicielem i operatorem podczas długoletniej działalności, Pstryk.pl była spółka MILLROY Rafał Łochowski i Krzysztof Łochowski. Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności i wzorcowy styl prowadzeniaPioneer.plNagłośnienie samochoduW podróż nie trzeba brać orkiestry wystarczy sprzęt firmy Pioneer. witryny, powierzy zarządzanie marką Rafałowi Łochowskiemu, na stanowisku Dyrektora Business Unit Foto. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy
, którzy wypracowali obrót firmy w 2007 roku na poziomie 8 mln złotych."
... Jezeli faktury sa wystawiane aktualnie przez: MILLROY Rafał Łochowski i Krzysztof Łochowski. To znaczy, ze wlasciciele musieli wykupic udzialy i pstryk.pl nalezy spowrotem do MILLROY...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.