PDA

Zobacz pełną wersję : Z aparatu na pendrive?



walgula
08-06-2004, 11:14
Witka.
Mam pytanko, czy istnieje możliwość zrzucania zdjęć z aparatu na pendrive, jesli jestem w podróży i nie mam pod ręką kompa, a potem dopiero z pendrive do kopa? Bo jestem zielony w tej materii.
Z góry dziękuję za info.

DoMiNiQuE
08-06-2004, 11:19
nigdy nie probowalem, ale wydaje mi sie to fizycznie niemozliwe.

walgula
08-06-2004, 11:21
Dlatego pytam. Nie mam jeszcze aparaciku, mysle nad a75 i zrodzil mi sie w głowce taki szalony pomysł. Może ktoś próbował.

Vitez
08-06-2004, 12:26
A co to jest pendrive?

DoMiNiQuE
08-06-2004, 12:37
to jest to male badziaje, co wyglada jak wtyczka USB w ksztalcie breloczka do kluczy ;-) wkladasz do portu USB i mozesz na to zapisc np. 128 MB :) windowsy 2k wykrywaja to bez zadnych dodatkowych sterownikow.


https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://sklep.komputronik.pl/pliki/u/usbpen6420/sb.jpg)

walgula
08-06-2004, 13:00
No właśnie. Wygląda toto jak na rys. powyżej:) I czy można wrzucić na to zdjątka? Jeśli tak, to w jaki sposób?

egzor
08-06-2004, 15:52
]nigdy nie probowalem, ale wydaje mi sie to fizycznie niemozliwe.
I tu masz rację ! To tak jakby wyjąć stację dyskietek lub nagrywarkę CD-RW i podłączyć za pomocą kabelków do aparatu lub podłączyć inne karty pamięci ! A tak w ogóle to po co kombinować skoro masz KARTY CF nawet ponad 1 GB !

walgula
08-06-2004, 15:57
Eksperyment jest podstawą nauki :mrgreen:

Aszu
08-06-2004, 17:05
Jeśli masz kabel z USB aparatu na USB normalnej wielkości jak gniazdo to oczywiście, że możesz podłaczyc się PenDrivem do Aparatu. Ale trzeba pamiętac o tym, że taki PenDrive jest zasilany poprzez USB czyli z akumulatorka aparatu. Taki PD potrafi zeżreć duuużo energi.

DoMiNiQuE
08-06-2004, 17:22