Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zdjecia w ruchu 350D

lukas_78
10-07-2005, 09:51
Witam w najbliższym czasie zamierzam nabyć lustrzankę 350D. Mam do was pytanie a mianowicie chciałbym robić tym aparatem zdjęcia podczas treningów (sztuki walki) na sali. Czy koniecznym będzie zakup dobrej lampy błyskowej aby zdjęcia były nie rozmyte? Czy też ten aparat jest sam w sobie tak dobry (odpowiednie nastawy, program sportowy) że umożliwi mi robienie takich fotek.
Jestem poczatkującym fotografem a dotad robiłem zdjęcia canonem A70.

Pozdrawiam !

Łukasz

p13ka
10-07-2005, 10:10
Witam w najbliższym czasie zamierzam nabyć lustrzankę 350D. Mam do was pytanie a mianowicie chciałbym robić tym aparatem zdjęcia podczas treningów (sztuki walki) na sali. Czy koniecznym będzie zakup dobrej lampy błyskowej aby zdjęcia były nie rozmyte? Czy też ten aparat jest sam w sobie tak dobry (odpowiednie nastawy, program sportowy) że umożliwi mi robienie takich fotek.

Przede wszystkim jasny teleobiektyw.

gr86
10-07-2005, 10:16
Przede wszystkim jasny teleobiektyw.
a potem ISO 800 i napewno niebędą poruszone

ms714033
10-07-2005, 10:28
Jestem poczatkującym fotografem a dotad robiłem zdjęcia canonem A70.

Pozdrawiam !

Łukasz

Z tego co piszesz to wnioskuję, że chcesz aby ten aparat zrobił wszystko za Ciebie. Proponuję dotarcie do znajomych posiadających ten aparat i wypróbowanie go. Robienie nim zdjęć to zupełnie inna bajka niż zwykłym cyfrakiem ( wiem z własnego doświadczenia ). Tak jak pisał p13ka najważniejsze są szkła. Ja jestem szczęśliwym posiadaczem tego cacka z KIT-em i po miesięcznym jego użytkowaniu już kombinuję w jaki sposób wejść w posiadanie małej drukarenki na pieniądz :-D i zakupić lepsze szkła.

gr86
10-07-2005, 11:12
już kombinuję w jaki sposób wejść w posiadanie małej drukarenki na pieniądz :-D i zakupić lepsze szkła.
przydało by się napewno na poczet nowych szkieł :))

gonzo44
10-07-2005, 12:42