PDA

Zobacz pełną wersję : Gwarancja w Polsce



Spidis
02-01-2009, 23:49
Witam wszystkich urzytkownikow, szukalem odpowiedzi na forum ale nie moglem znalzc, jezeli gdzies jest to z gory przepraszam.
W kwietniu zeszlego roku kupilem canona d40 w UK, 2 dni temu podczas robienia zdjec na air show (robilem zdjecia seryjne startujacego samolotu) aparat nagle stanol moge tylko przegladac zdjecia, auto focus i migawka nie dziala na zadnych ustawieniach amatorskich i profesjonalnch. Aparta jest na gwarancji oczywiscie ale w tym problem ja za tydzien wracam do polski a tutaj w serwisie mowia mi ze naprawa minimum 10 dni (a znajac jak tu dzialaja serwisy to pobozne zyczenie)
I dlatego moje pytanie. Jesli mam paragon ze sklepu, pudelko itp czy bedzie mozliwosc naprawy na gwarancji w polsce.
Z gory dziekuje za odpowiedz. Szczesliwego nowego roku :-)

P.S. sorki ze bez polskich znakow

efish
03-01-2009, 00:21
Niestety nie.

Cichy
03-01-2009, 00:22
Niestety nie.

A czemu nie ??

wojkij
03-01-2009, 00:25
Jeśli posiadasz prócz paragonu także podbity przez sklep papier na którym jest napisane "european warranty" to nie będzie najmniejszego problemu.

Vitez
04-01-2009, 01:25
canona d40 w UK


A czemu nie ??

Bo Canon nie ma takiego modelu w ofercie, więc pewnie jakaś podróbka :twisted: .

Grzesiek_PL
04-01-2009, 11:47
No to trzeba odesłać do UK, tam pewnie podróbki naprawiają.
Za ile kupiłeś taką podróbkę ? :lol:

fotna
04-01-2009, 11:59
Do uzyskania naprawy w serwisie w Polsce 12 miesięcy w Unii 24 miesiący wystarczy dokument zakupu (paragon faktura podbity i podpisany) + nawet nie podbita karta gwarancyjna.

bart07
04-01-2009, 20:04
w Polsce 12 miesięcy w Unii 24 miesiący

Jeżeli dobrze odczytałem, to jak kupię na fakturę (na paragon to sprzedawca się martwi) to po 12 miesiącach wysyłamy za granicę?
Bart

fotna
04-01-2009, 20:31
Jak kopiłeś w Polsce to serwis 12 miesięcy po tym czasie jeśli ci się uda przekonać sprzedawce do zajęcia się usterka to super. ( niech się ktoś komu się to udało odezwie)
Jak kupisz np w Niemczech i masz niemiecką fakturę to idziesz do serwisu przez 12 w Polsce i jest ok a po tych 12 miesiącach oddajesz do serwisu w Niemczech , Austrii... i tez robią - znam przypadek że po 2 latach zepsuty kompakt HP wymienili z własnej woli - po gwarancji w na nowy - sam bym nie uwierzył gdybym nie zobaczył - ale może mieli starocie na magazynie

_dex
15-03-2009, 01:05
Do uzyskania naprawy w serwisie w Polsce 12 miesięcy w Unii 24 miesiący wystarczy dokument zakupu (paragon faktura podbity i podpisany) + nawet nie podbita karta gwarancyjna.

Paragon ma być podbity lub faktura tez podbita ? Dobrze rozumiem? Nie wystarczy ze kupie (Holandia) w mediamarkcie i wezme tylko paragon, by miec gwarancje takze w Polsce?

---
Znalazlem to na stronie e-csi, czyli generalnego serwisanta w Polsce , chociaz strona akurat nie dziala, ale dobrze ze mamy google i kopie w googlu ufff

5. Jakie gwarancje honorowane są przez polski serwis? Czy od dn. 01/05/2004 honorujecie Państwo eurogwarancje?
Nasz serwis honoruje gwarancje wystawione przez firmę Canon Polska , jednak od dnia 01/05/2004 uznajemy także gwarancje europejskie. W każdym przypadku podstawą do naprawy jest karta gwarancyjna i dowód zakupu sprzętu. Ważność każdej z gwarancji na terenie Polski wynosi 12 miesięcy

http://74.125.77.132/search?q=cache:GOXY7bN8KvQJ:www.e-csi.pl/pytania/+http://www.e-csi.pl/&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&lr=lang_pl

Pinto
16-03-2009, 19:41
Przeglądnąłem europejską kartę gwarancyjną i dla każdego kraju jest podany rok gwarancji, więc skąd wytrzasnęliście 2 lata?

axk
16-03-2009, 21:00
Przeglądnąłem europejską kartę gwarancyjną i dla każdego kraju jest podany rok gwarancji, więc skąd wytrzasnęliście 2 lata?

W Polsce, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa handlowego, odpowiedzialność sprzedawcy dotycząca prawidłowego działania sprzętu wynosi 24 miesiące.

Pinto
17-03-2009, 00:05
Niestety te dwa lata to niezgodność towaru z umową, czyli np. kupiłes niby obiektyw 70-200 F2,8 IS, a po półtora roku odkrywasz, ze masz bez IS-a. ;) Wszyscy myślą, że to obejmuje również przypadki popsucia się sprzętu.

Bart Simpson
01-04-2009, 07:28
8-) Wieka Brytwania to nie problem, a co z gwarancją jak kupuje a USofAmerica?:confused:
Co mam zrobić jak padnie mi coś. Kupuje tam cały komplet. Jak amerykańska gwarancja ma się do polskich przepisów. wiadomo że w "naszej" kochanej ojczyźnie jest śmiesznie, a przepisy ni jak się mają do przepisów w innych krajach. Czy muszę mieć pudełka i inne gadżety. Omijam cło więc czy mam zrobić paczkę i to wysłać?
Pozdrawiam
Bart8-)

Krzychu
01-04-2009, 07:59
8-) Wieka Brytwania to nie problem, a co z gwarancją jak kupuje a USofAmerica?:confused:


Nic, nie masz żadnej gwarancji...



Co mam zrobić jak padnie mi coś. Kupuje tam cały komplet.

Oddać do serwisu i zapłacić za naprawę, ewentualnie wyrzucić...

Bart Simpson
01-04-2009, 08:20
:confused::confused:
Mam rozumieć że gwarancja Canona nie obejmuje Polski:confused:
To ta sama firma i ten sam model!! Tylko ta fuck gwarancja...:( Mam nadzieję że sprzęt będzie hulał bez zarzutu8-)

ODZIO
01-04-2009, 08:43
od wejścia Polski do EU - obejmują nas zasady związane z tzw gwarancją europejską. Pod warunkiem wszak że towar został zakupiony (paragon, gwarancja) na terenie EU.
Co się tyczy zakupów z USA - to tu jest na ogół problem.
Myślę że trzeba to zweryfikować z Canonem.
Pół roku temu jak ściągnąłem Audi Q7 tz USA, a serwis w Polsce zaakceptował gwarancję tak jakby auto było kupione w Polsce.
Pewnie podejście zależy od producenta i jego polityki a często jak dużo kasy klient wydał....

lukaszczecin
01-04-2009, 08:43
:confused::confused:
Mam rozumieć że gwarancja Canona nie obejmuje Polski:confused:
To ta sama firma i ten sam model!! Tylko ta fuck gwarancja...:( Mam nadzieję że sprzęt będzie hulał bez zarzutu8-)

W USA jest gwarancja amerykańska, a w Polsce jest europejska. Zatem bądz dobrej myśli :D