Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Canon Pro1 - kilka pytań.

betonn
04-07-2005, 10:32
Witam.
Pragnę powitać wszystkich Canonowców.
Jestem amatorem i użytkownikiem sprzętu Canon, do tej pory użytkowałem Canon EOS 300 + Tamron 28-200 + BP200 + 420EX.
Przyszedł czas na fotografie cyfrową. Wybór padł na Canon Power Shot Pro1.
W związku z tym mam kilka pytań do praktyków-użytkowników Pro1.
- czy Pro1 we wspołpracy z 420EX bedzie działało wspomaganie autofocusa ( rzucanie wzorka-siatki na obiekt )?
- czy Pro1 ma możliwość robienia zdjęć o proporcji 2x3 ?
- czy wspiera E-TTL (z opisu winika że nie, ale dla pweności pytam)
- z jaką kartą pamięci 512 będzie współpracował najszybciej?
Tyle pytań na dziś, pozwolę sobie na zadanie dalszych pytań w miarę pojawiania się wątpliwości.

Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie.

gietrzy
04-07-2005, 11:48
- czy Pro1 we wspołpracy z 420EX bedzie działało wspomaganie autofocusa ( rzucanie wzorka-siatki na obiekt )?
Nie

- czy wspiera E-TTL (z opisu winika że nie, ale dla pweności pytam)
Tak

- z jaką kartą pamięci 512 będzie współpracował najszybciej?
www.wrozka.prv.com.pl

Tyle pytań na dziś, pozwolę sobie na zadanie dalszych pytań w miarę pojawiania się wątpliwości.
http://www.dpreview.com/reviews/canonpro1/page2.asp
i przeczytaj instrukcje

betonn
04-07-2005, 11:58
i przeczytaj instrukcje
Chętnie to zrobię jeśli podeślesz mi na maila, oczywiście PL :mrgreen:

Skoro z 420EX nie wspomaga autofocusa to w jaki sposób relizuje ustawianie ostrości w ciemności z dołaczoną 420EX?

MaJak
04-07-2005, 12:40

Skoro z 420EX nie wspomaga autofocusa to w jaki sposób relizuje ustawianie ostrości w ciemności z dołaczoną 420EX?

tak samo jak bez 420ex :)

aparaty kompaktowe (w większości) ustawiają ostrość detekując kontrast ale tylko z ZIELONYCH pikseli!!! <- każda matryca (RGBG) ma dwa razy więcej zielonych niż czerwonych i niebieskich