PDA

Zobacz pełną wersję : 1000D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM



MDM
13-12-2008, 10:20
Witam przymierzam sie do zakupu w/w sprzętu czy ktoś z Was już testował taką kombinację? I czy body nie jest za słabe do takiego szkła?
Amatorsko zajmuję się fotografią od kilku lat postanowiłem kupić coś cyfrowego napiszcie proszę co Wy na to :) może zaproponujecie jakiś lepszy (tańszy/inny) obiektyw :)

Z gry serdecznie dziękuję:cool:

marfot
13-12-2008, 11:05
Tego obiektywu nie da się tak po prostu zastąpić. Jasny, ekstremalnie ostry, szybki AF, dobry IS. Wybór idealny.
Nie znam korpusu 1000D. Gdyby go zastąpić 450D (trochę na wszelki wypadek) to dostajemy doskonały zestaw.

Kolekcjoner
13-12-2008, 14:18
I czy body nie jest za słabe do takiego szkła?


W jakim sensie rozumiesz "za słabe"? Moższ do niego podpiąć najlepsze eLki i efekt będzie bardzo dobry (pod warunkiem podpięcia jeszcze dobrego fotografa ;)8)).

radmro
13-12-2008, 14:41
Nie powinno być żadnego problemu. Przez pewien czazs używalem 17-55 z 350D i było OK. Jedyne co może przeszkadzać to wyważenie takiego zestawu - body jest bardzo lekkie, szkło ciężkie. Do wygodnego trzymania bardzo przydaje się grip.

Jago
13-12-2008, 14:52
Bardzo dobry zestaw. C 1000D jest jak najlepszy dla amatorskiej fotografii. Jeśli chodzi o podany kit, to jest on także bardzo dobry (lepszego od niego nie ma). Jeśli chodzi o wyważenie tego zestawu, to nie ma się czego obawiać. A że grip by się przydał, to już inna sprawa. MMM body "wytrzyma" - konfiguruj zestawik i miłego focenia życzę. Pozdrawiam.

patric89
13-12-2008, 14:52
Wszyscy na forum Ci napiszą że ważniejsze jest szkło niż korpus.
Szkło wybrałeś idealne ostre szybkie uniwersalne z wyższej półki