PDA

Zobacz pełną wersję : S2 IS - wadliwy egzemplarz, czy coś źle robię ??



MarekC
29-06-2005, 13:13
Wybrałem się do sklepu wypróbować S2 IS. Sprzedawca włożył aku, kartę sD, ja zacząłem focić. Co mnie zdziwiło, mimo włączonego IS - tryb po naciśnięciu spustu - nie udało mi się ani razu wykonać ostrego zdjęcia. Zmienialem i czasy i przesłony w trybach Av, Tv, P, używałem tematycznych, AUTO, z fleszem, bez, cały zakres zooma ... każda fota rozmyta.
Focę analogowym EOS'em 500N ze szkłem bez IS i naprawdę niewiele zdjęć wychodzi nieostrych, poruszonych - nie jest to więc kwestia trzęsących się rąk.

Jak myślicie - wadliwy egzemplarz, czy coś robię nie tak (nie mam doświadczenia z cyfrakami, ot okazyjnie kilkanaście fotek różnymi małpkami).

Czacha
29-06-2005, 13:15
S2 jest malenki.. i te drgania ktore na analogu sa pomijalne w aparacie kompaktowym beda mocno odczuwalne..

poza tym ciezko cos powiedziec, nie widzac jak trzymales aparat i jak sie nim poslugiwales ;) wersja z wadliwym egzemplarzem jest rownie prawdopodobna co nieumiejetne poslugiwanie sie takim malenstwem ;)

MarekC
29-06-2005, 13:30
Taki maleńki to on nie jest :-).

Trzymałem podobnie jak na Twoim avatarze - prawa ręka za grip, lewa z boku obiektywu lub (częściej) pod nim (jak lustrzanką).

Nic to może obada go kolega focący na codzień Olym 8080

columbia
30-06-2005, 22:17
Było ciemno w sklepie aparat na auto ustawiony bez lampy robił długie czasy np 1/20 lub 1/30 normalka ale jeśli nie auto no to już nie wiem

santiblue
01-07-2005, 00:30
S2 jest wiekszy od S1. Dzis dostalem je wreszcie na sklep. Calkiem fajniutki i ostrzy duzo szybciej. Mnie sie podoba.

ozier
11-07-2005, 21:44