Zobacz pełną wersję : Temat pracy licencjackiej
Witam.
Mam dosyć nietypowe pytanie.
Jestem na trzecim roku fotografii i przyszedł czas kiedy należałoby zacząć pisanie pracy licencjackiej. Jest tylko taki mały problem ponieważ temat pracy każdy student musi sobie wymyślić sam... Na pierwszy rzut oka lepsze to niż dostać konkretny temat, który mi nie podpasuje ale z drugiej strony nie mam pojęcia o czym mógłbym napisać taką pracę. No i pomyślałem, że można poruszyć ten temat na forum. Jestem pewien, że wspólnie uda nam się coś wydumać :)
Od razu podkreślę, że chodzi mi tylko o wymyślenie ciekawego tematu a nie o to żeby ktoś za mnie napisał pracę.
Jeśli chodzi o to co mnie najbardziej interesuje w fotografii to chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi ale najwięcej zdjęć robię portretowych (moda/fashion) i motoryzacyjnych (samochody/sport samochodowy).
Z góry dziękuję za pomoc.
Rozumiem Twój ból miałam ten sam problem z pracą magisterską, tzn nadal go mam. Tez musiałam sama wymyślić temat, a i tak już 3 razy go zmieniałam :D
Nie wiem na jakiej zasadzie piszę się pracę na takim kierunku jak Fotografia ale mój kolega studiował na ASP w Poznaniu sztukę, interesował się malarstwem więc tematem jego dyplomowej był autoportret.
Witam.
Jest tylko taki mały problem ponieważ temat pracy każdy student musi sobie wymyślić sam... Na pierwszy rzut oka lepsze to niż dostać konkretny temat, który mi nie podpasuje ale z drugiej strony nie mam pojęcia o czym mógłbym napisać taką pracę. No i pomyślałem, że można poruszyć ten temat na forum. Jestem pewien, że wspólnie uda nam się coś wydumać :)
Pracę licencjacką/magisterską pisze się pod opieką promotora czy innego wykładowcy. Jesli masz problem z tematem to taka osoba powinna Tobie pomóc.
Z góry dziękuję za pomoc.
Myślę, że możesz zapytać Janusz Body o zgodę na pożyczenie tytułu - zapodał on, tu na forum, fajny, filozoficzny kamień: czy zdjęcie powinno odzwierciedlać rzeczywistość, coś w ten deseń. Przeszukaj forum. Albo nie ;)