PDA

Zobacz pełną wersję : [timo] rozne koncertowe



timo
29-10-2008, 12:15
hm, chyba przyszdl czas, aby zaczac tu prezentowac swoje zdjecia... z duza obawa, ale jednak sprobuje, na poczatek 2...

bardzo prosze o konstruktywna krytyke :)

1. Maciek Kurowicki - Hurt - Opole Off Festiwal 11.06.2008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080611/album/slides/IMG_6519_s.jpg)

2. Grzegorz Markowski - Perfect - Dni Olesna 25.07.2008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080725/album/slides/IMG_8158_s.jpg)

p.s. tak, wiem, ze pierwsze jest troche krzywe ;)

gunia1990
29-10-2008, 16:27
kurczę szkoda, że taki balagan na pierwszym planie, ale moment uchwyciłeś świetny.. poza tym lubię Hurt :D
Markowski tez fajnie, nie mam nic do zarzucenia

czekam na następne zdjęcia ;)

radmro
29-10-2008, 16:34
Na pierwszym fajnie by było z bardziej rozmytym tłem (dłuższe tele, mniejsza przesłona) bo moment rzeczywiście dobrze uchwycony.

timo
29-10-2008, 16:36
a mnie tam sie podoba ten kabelek (tzn zasilacz i zygzak kabla, bo to biale po prawej mnie wkurza), a na wode nie mialem wplywu ;) ale thx :)

uzależniony
29-10-2008, 16:49
2 bardzo fajna... ciekawe światło...

timo
29-10-2008, 17:08
Na pierwszym fajnie by było z bardziej rozmytym tłem (dłuższe tele, mniejsza przesłona) bo moment rzeczywiście dobrze uchwycony.

po pierwsze jak widac to byl moment (nie spodziewalem sie, bo Maciek nie ma stalego momentu do skakania, to jest spontan - ale akurat na tym kawalku rzadko), wiec zrobilem na takich ustawieniach, jakie akurat mialem...

po drugie mnie sie akurat podoba stosunkowo szeroki kadr (duzo dolu), ta pusta plaszczyzna podlogi sceny nadaje takiej... hm... lekkosci i dynamiki skokowi Macka - nie umiem tego okreslic, ale mam nadzieje, ze zalapiecie o co mi chodzi ;)

Tomasz Golinski
30-10-2008, 12:47
Jeśli byś uciął tą butelkę, to dużo raczej z tej lekkości nie stracisz. Kabelki rzeczywiście mogą zostać, ale przedłużacz i butelka zdecydowanie do ciachnięcia.

W 2. z kolei nie wiem, o co chodzi. Jakiś dziwny gest, dziwna mina.

timo
30-10-2008, 15:45
Jeśli byś uciął tą butelkę, to dużo raczej z tej lekkości nie stracisz. Kabelki rzeczywiście mogą zostać, ale przedłużacz i butelka zdecydowanie do ciachnięcia.

W 2. z kolei nie wiem, o co chodzi. Jakiś dziwny gest, dziwna mina.

zgodze sie, ze butelka i przedluzacz przeszkadzaja. ale z drugiej strony... ja osobiscie nie lubie "sterylnosci" w zdjeciach badz co badz reportazowych. poza tym strasznie mnie draznia zdjecie wysokie a waskie, a tak musialoby ono wygladac po wykadrowaniu, aby nie tracic ten pustej przestrzeni z dolu... chociaz chetnie zobaczylbym Twoja propozycje kadrowania tego zdjecia, moze akurat przypadnie mi do gustu :)

a na drugim - formy ekspresji pana Markowskiego sa... hm... takie jakie sa :grin:

timo
30-10-2008, 18:16
kolejne:

3. Maciek Balcar - Dżem - Zabrze 14.09.1008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080914/album/slides/IMG_4063_s.jpg)

gunia1990
30-10-2008, 20:45
na fajne koncerty chodzisz :)
przeszkadza mi ten napis, bo zasłania część zdjęcia...

timo
30-10-2008, 21:03
no coz... tez mi sie on srednio widzi... aczkolwiek spotykajac swoje zdjecia tam, gdzie nie powinno ich byc, doszedlem do wniosku, ze musze jakos zaznaczac kwestie wlasnosci... ale chyba faktycznie go zmniejsze :)

timo
31-10-2008, 01:13
i kolejne:

4. Janusz Zdunek - Kult - Wrocław 21.06.2008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080621/album/slides/IMG_6950_s.jpg)

timo
31-10-2008, 19:42
brak odzewu, wiec kolejne:

5. Darek Kozakiewicz - Perfect - Dni Olesna 25.07.2008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080725/album/slides/IMG_8227_s.jpg)

timo
02-11-2008, 19:58
cos cisza... zatem kilka nowych:

6. Ijahman Levi - Ostróda Reggae Festiwal 15.08.1008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080815/album/slides/IMG_1782_s.jpg)

7. Reggaenerator - Vavamuffin - Ostróda Reggae Festiwal 15.08.2008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080815/album/slides/IMG_1641_s.jpg)

8. ? - Terrakota - Ostróda Reggae Festiwal 15.08.2008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080815/album/slides/IMG_1420_s.jpg)

9. Ijahman Levi - Ostróda Reggae Festiwal 15.08.1008

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20080815/album/slides/IMG_1798_s.jpg)

gunia1990
02-11-2008, 20:07
facet weź mnie ze soba nastepnym razem... 6, 7 i 9 boskie! Zwłaszcza ta Reggaenatora, znowu zdjęcie ze skokiem :D

timo
02-11-2008, 20:31
ciesze sie, ze sie podobaja :) nastepnym razem daj znac, jak bedzie jakis dobry koncert w poznaniu, to chetnie wpadne :) interesuje mnie przedzial reggae, rock, metal (ale nie death), gotyk itp.

gunia1990
02-11-2008, 20:37
no to podobnie jak u mnie ;) pozdrawiam i czekam na nastepne zdjecia

aleks
02-11-2008, 22:48
6 - naprawdę fajna

timo
03-11-2008, 15:12
mam nadzieje, ze kolejne beda mi wychodzic jeszcze lepsze - dzisiaj przyszla do mnie paczka z monopodem, wiec powinno byc latwiej w trudnych warunkach :)

sXe
05-11-2008, 17:39
ech... druga i trzecia fotka ok, pierwsza nie ma sie co podniecac, podskok na koncercie podskokowi nie rowny - musi byc z jajem i rozmachem! a nie kto wyzej :) i zgadzam sie ze lepiej bylo by z rozmytym tlem, ale nawet jesli sobie to wyobraze to i tak do bani.
Reszta 'afrykanskich' fotek bardzo przyjemna dla oka - wylaczajac kolejny podskok.

Marta Eden
06-11-2008, 19:00
Fajna fota Supermana z Hurtu. Ciut wykadrowałabym, wycinając butelkę z mineralną. Poza tym wszystko gra :)

Troyan
02-02-2009, 13:11
Wrzuc wkońcu te zdjęcia z Illusion ;)

timo
03-02-2009, 20:55
illusion na razie nie bedzie - problem sprzetowy (dysk, dane sie odzyskuja).

ale na razie mam cos innego ;)

10. ? - Australian Pink Floyd Show - 31.01.09, Wrocław

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20090131/album/slides/IMG_2703_s.jpg)

11. Paul Bonney - Australian Pink Floyd Show - 31.01.09, Wrocław

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20090131/album/slides/IMG_2671_s.jpg)

12. Jason Sawford - Australian Pink Floyd Show - 31.01.09, Wrocław

https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://foto-koncerty.info/20090131/album/slides/IMG_2681_s.jpg)

hofi66
03-02-2009, 23:08
Oj ten koncert to było coś ... piękny wieczór. Jak akurat byłem w Bydgoszczy.

Kilka moich ujęć - http://www.pbase.com/hofi/wall (http://www.pbase.com/hofi/wall)
(oglądać w opcji "original")

Vitez
04-02-2009, 01:34
ale na razie mam cos innego ;)

Straszne plastiki wyszły w obróbce...

Jedi
04-02-2009, 08:11
Nie podoba mi się obróbka. Co za dużo to nie zdrowo.

timo
04-02-2009, 11:20
ok, wrzuce pozniej mniej PSute ;) generalnie sam wole bardziej naturalne fotki, ale wrzucajac zdjecia zarowno tu, jak i na inne fora/strony, gdzie zostawaly poddawane ocenie, powszechnie spotykalem sie z tendencja do silnego odszumiania i robienia takich wlasnie plastikow - tzn taki kierunek obrobki sugerowano mi w komentarzach - wiec w tym kierunku poszedlem ;)

gunia1990
04-02-2009, 18:50
za dużo plastiku, ale kadry przednie :D