Zobacz pełną wersję : Problem z Canon d450
Witam,
mam problem typu [upierdliwego] mianowicie podczas robienia zdjęć wyskakuje mi error ('karta w aparacie nie sformatowa') oczywiście kartę formatowałem wiele razy, warto też dodać że czasem próba formatowania niepowiodła się. Aparat zakupiłem w USA a kartę mam 8GB Turbo SD HC,próbowałem też z inna kartą i problem także występuje. Ma ktoś może podobne doświadczenia, badź też pomysł jak temu zaradzić?? Ponieważ nie ukrywam że potrafi być to dość dokuczliwy mankament.
Pozdrawiam
Witam,
mam problem typu [upierdliwego] mianowicie podczas robienia zdjęć wyskakuje mi error ('karta w aparacie nie sformatowa') oczywiście kartę formatowałem wiele razy, warto też dodać że czasem próba formatowania niepowiodła się. Aparat zakupiłem w USA a kartę mam 8GB Turbo SD HC,próbowałem też z inna kartą i problem także występuje. Ma ktoś może podobne doświadczenia, badź też pomysł jak temu zaradzić?? Ponieważ nie ukrywam że potrafi być to dość dokuczliwy mankament.
Pozdrawiam
1. czy próbowaleś z kartą innego producenta?
2. czy formatowałeś kartę w komputerze?
3. czy próbowałeś z innym obiektywem?
Formatowałeś wykorzystując polecenie w aparacie czy z kartą w czytniku podłączonym do komputera? Czy w komputerze spróbowałeś opcji formatowania szybkiego i gruntownego? Pokombinuj, jednak wygląda to na błąd programu w aparacie.
Mam pytanie: czy formatowanie karty w komputerze może wpłynąć na jej późniejsze wadliwe działanie w aparacie ? Dziękuję za odpowiedź.
Tylko i wyłącznie formatowałem karte w aparacie, ale problem wystepuje nadal. CO do karty innego producenta ( tak - próbowałem ). Jeżeli jest to problem oprogramowania to co radzicie ??
Tylko i wyłącznie formatowałem karte w aparacie, ale problem wystepuje nadal. CO do karty innego producenta ( tak - próbowałem ). Jeżeli jest to problem oprogramowania to co radzicie ??
Jeśli z kartą innego producenta masz ten sam objaw (Error) a aparat jest na gwarancji, to proponuję kontakt (na początek telefoniczny) z serwisem. Pozdrawiam.
Jeśli z kartą innego producenta masz ten sam objaw (Error) a aparat jest na gwarancji, to proponuję kontakt (na początek telefoniczny) z serwisem.
Serwisy europejskie nie uznają gwarancji z USA :p . Ja bym zwalał winę na kartę... co to za firma Turbo? Takie gumy do żucia kiedyś były...
Serwisy europejskie nie uznają gwarancji z USA :p . Ja bym zwalał winę na kartę... co to za firma Turbo? Takie gumy do żucia kiedyś były...
Vitez masz rację - chyba, że w USA było wykupione za około 80 $ dodatkowe rozszerzenie gwarancji na Europę (miałem je na myśli pisząc o serwisie) - jesli yarim83 nie posiada tego rozszerzenia gwarancyjnego, to rzeczywiście jest kłopot.
A co do kart pamięci z firmy "krzak", to rzeczywiście jak już wielokrotnie pisano na tym forum mogą być kłopoty z ich działaniem. Mam nadzieję, że yarim83 sprawdzał na innej firmowej karcie np. Kingstona lub Sandiska - wtedy jest już ewidentna wina aparatu. Z podejrzanymi zamiennikami (nie tylko chodzi o karty pamięci) lepiej sobie nie zawracać głowy. Pozdrawiam.
chyba, że w USA było wykupione za około 80 $ dodatkowe rozszerzenie gwarancji na Europę (miałem je na myśli pisząc o serwisie)
Korzystałeś z tego kiedyś?
http://canon-board.info/showthread.php?t=33635
http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=185041
"28-70 had focus issues and I sent it off to Mack. A month later it was still sitting on someone's desk unrepaired."
W skrócie - wykupując gwarancję MACK w razie kłopotów masz odesłać sprzęt do nich... a za wysyłkę ty płacisz, tylko za naprawę nie płacisz.
Korzystałeś z tego kiedyś?
http://canon-board.info/showthread.php?t=33635
http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=185041
"28-70 had focus issues and I sent it off to Mack. A month later it was still sitting on someone's desk unrepaired."
W skrócie - wykupując gwarancję MACK w razie kłopotów masz odesłać sprzęt do nich... a za wysyłkę ty płacisz, tylko za naprawę nie płacisz.
Nie korzystałem. Po zapoznaniu się z wątkiem z 1-szego linku (z 2-giego nie skorzystałem, gdyż akurat tego obcego języka nie znam) można wyciągnąć wniosek, że sprawa gwarancji MACK w Polsce jest zakręcona niczym domek ślimaka. Szkoda, że piotr.szewczuk w podanym przez Ciebie wątku nie rozwinął dalej swoich słów, dotyczących konfrontacji swoich uzyskanych informacji w sprawie MACK-a z serwisem warszawskim. Wiele by wyjaśniło w tej sprawie oficjalne oświadczenie (stanowisko) Canon Polska - jednak na to nie ma co liczyć :(
Jesli formatujesz pod Windowsem 95/98, sprobuj zmienic system plikow, jesli formatujesz pod Vista prawdopodobnie bedzie to niemozliwe wiec sprobuj sformatowac karte w jakims innym rogramie - np. do robienia partyji Partition Magic Maker (nie pamietam czy tak sie dokladnie pisze).
pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.