PDA

Zobacz pełną wersję : Poznań, plenery do portretów i nie tylko.



kasprzak
14-10-2008, 23:19
Witam,
Poszukuję ciekawych miesc w Poznaniu, doświadczeń gdzie robiliście zdjęcia ludzi, portrety plenerowe, wspomagacie sie z blendami czy bez ?

Osobiście chciałem się do parku Sołackiego przejechać, bo nie byłem tam z modelką nigdy.

Nie mam dużego doświadczenia w plenerowej fotografii , stąd moje pytanko.

pozdrawiam!

zaitsev
15-10-2008, 15:29
W parku Wilsona są też fajne miejsca. Np. przy 'wodospadzie', na kamieniach przy mostku, na ugiętym drzewie do samej ziemi... Blenda? Tak. :)

gunia1990
15-10-2008, 15:51
słyszałam tez o cytadeli... całkiem fajne miejsca tam można znaleźć... ;)

krzypol
15-10-2008, 20:46
lub też ogród botaniczny;)

Loome
15-10-2008, 23:17
mieszkam kolo solacza, totez czesto tam bywam. mozna znalezc fajne miejsca, grunt to dobre oko:)
ostatnio bylem na cytadeli, miejsc ladnych pelno, ale jakos weny nie mialem.
ogrod botaniczny nie obcykany, podobnie z parkiem wilsona.
W zasadzie to moznaby się czasem dogadywac na wspolne focenie, gdyby ktos potrzebowal bledny, jej trzymacza, czy po prostu chcial w towarzystwie:)

basala
15-10-2008, 23:25
mieszkam kolo solacza, totez czesto tam bywam. mozna znalezc fajne miejsca, grunt to dobre oko:) Ja znalazłem i to całkiem niedaleko, na Golęcinie. Stadion żużlowy. Najpiękniejsze wg mnie miejsce w Poznaniu. :mrgreen:

gunia1990
15-10-2008, 23:40
hehe i kobiety maja wstep za darmo na mecze :D ale fajt, miejsce fajne... musze sie tam przejechac...

basala
16-10-2008, 02:14
hehe i kobiety maja wstep za darmo na mecze :D ale fajt, miejsce fajne... musze sie tam przejechac... Taaa... Następny mecz w 2009 r. :-D Mnie na Golaju udało się uchwycić taki oto portret. Światło zastane, żadnych blend:


https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://img401.imageshack.us/img401/4500/jegoportretuh5.jpg)