PDA

Zobacz pełną wersję : Tendencyjny test Nikon D70 ?



Shadow
23-05-2004, 12:45
Zapewne wielu z Was miało już okazję zapoznać się z testem konkurencyjnej dla 300D lustrzanki Nikona D70 na stronie http://www.fotopolis.pl/index.php?gora=4&lewa=3&e=1949&p=0

Nie jestem znawcą fotografii ani nie miałem okazji robić zdjęć tymi aparatami (oglądałem tylko 300D w sklepie) jednak dużo już naczytałem się opini innych uzytkowników i zobaczyłem zdjęć testowych. Po przeczytaniu powyższego tekstu odniosłem jakieś dziwne wrażenie że to tekst sponsorowany przez Nikona :) Tam gdzie przewaga D70 nie podlega dyskusji np ilości dostępnych funkicji, ogólnego wrażenia wyglądu czy trybów pracy i zarządzania lampami autor wychwala aparat niemiłosiernie. Kiedy jednak dochodzi do aspektów w których Canon przeważa (jakość zdjęć, ilości szumów itp) okazuje się że D70 jest "porównywalny" lub "nie widać specjalnych różnic"
Eeech życie, życie. Każdy test zawsze będzie subiektywnym odczuciem autora :)
i miejmy nadzieję, że w tym odczuciu nikt mu nie pomagał :)

maku
24-05-2004, 11:59
Od razu tam pomagał?!
Może to był po prostu artykuł sponsorowany :D .

Przemek Białek
17-06-2004, 22:42
teks sponsorowany własnie z takim niedawdno spotkałem się w foto-kurierze 5/2004
jakieś 2 - 3 mies temu canon był the best ....najlepsza lustrzanka za niewielkie pieniądzęitp
okazuję się teraz numer 5/2004 ladna kolorowa wkladka w środku a na niej produkty nikona a przedewszystkim D-70, a pozatym porównanie 300d - d70 - simga sd9 foveon x3, przy których canono staje się taki malutki..........

jeśli ktoś oglądal zdjęcia z d70 - to być może zauważył że przy maksymalnym roziarze 100% 3000*2000 wyglądają jak dobre scany nie ma w nich życia........
aczkolwiek super oddaję szczegóły w cieniach, gorzej ze światłami! :mrgreen:

Jarl Bjorn
09-03-2005, 14:46