PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup Canona 450D - prośba o poradę :)



Arashi
12-10-2008, 03:26
Potrzebuję waszej pomocy w wyborze zakupionego zestawu fotograficznego, nie chcę się naciąć, a w aparatach jestem laikiem więc pytam mądrzejszych i mam nadzieję że naprowadzicie mnie na to co warte jest kupienia.
Do rzeczy: w chwili obecnej posiadam canona S5 IS chcę wymienić go na pierwszą w życiu lustrzankę wybór padł na Canona 450D i tutaj zaczynają się schody, wiem że w zestawie jest taniej, lecz wiem także że tanio dość często znaczy gorzej, także wyłapałam trzy aukcje allegro które mnie zainteresowały :

1. http://www.allegro.pl/item450345330_canon_eos_450d_ob_18_55_mm_is_55_250 _mm_is.html

2. http://www.allegro.pl/item452539584_canon_450d_18_55_75_300_4gb_fut_filt r_akces_fvat.html

3. http://www.allegro.pl/item453715545_nowy_canon_eos_rebel_xsi_450d_digita l_slr_5obiekty.html

Bardzo proszę o radę czy nie są to żadne ściemy, a sprzęt /obiektywy/ warte są zakupu, i który z was zestaw jest na prawdę wart zainteresowania.

Pozdrawiam
I z góry dziękuję.
Justyna

Vter
12-10-2008, 06:57
Na pewno unikaj ostatniego zestawu - tej amerykańskiej składanki

Po pierwsze aparat z USA (gwarancja itd.), po drugie brak szerokiego kąta. A ten konwerter szerokokątny to już jakieś kuriozum.

My Nick
12-10-2008, 08:50
Jeśli koniecznie z tych zestawów to chyba pierwszy. Ale może lepiej body i jakis jeden lepsiejszy obiektyw, albo taki którym potestujesz co chcesz.

Portal
12-10-2008, 13:58
ja nie dawno wlasnie spzredalem tez hybryde i kupilem 450d.
Z tych zestawow poelcam pierwszy - dosc dobre obiektywy i ze stabilizacja. Ale cos ta cena taka niska :)
Uwazaj na zakupy na allegro - bo beda problemy z gwarancja , kombinuja ze sprowadzaniem itp.
Za podobna cene kupisz w normalnych sklepach (fotojoker , e-cyfrowe, cyfrowe itp) poszukaj na ceno lub skapiec

Arashi
12-10-2008, 21:07
Portal & Vter bardzo dziękuję za rady :)