Zobacz pełną wersję : Gwarancja Canona
Witam
dzisiaj zakupilem OES 450D w FotoJoker i otrzymalem smieszna gwarancje - kawalek kartki z jakim logiem innej polskiej firmy.
Wzwiazku z tym powiedcie mi czy do lustrzanek dolaczana jest oryginalna karta gwarancyjna canon czy jakies inne np taka jak moja
Powinna być karta gwarancyjna Canona.
no to dziwne , taki sklep jak fotojoker wystawia gwarancje na innym dokumencie i informuje o tym ze w razie skorzystania z serwisu nalezy wyslac na zytnia
A jak wygląda ta karta gwarancyjna ? Jakiej firmy logo tam jest ?
tak wygląda karta gwarancyjna Canona http://canonembu2008.onlinerebates.com/configurations/canonembu2008/images/warranty_europe.gif
bagatela
03-10-2008, 18:31
Witam, ja kupiłem w sierpniu w FotoJoker 450D i dostałem kartę gwarancyjną Canona.
ja dostalem z logo
m & j
Photographic Producs
M&J Photo_video Sp. z o.o.
ul. Krzywickiego 34
02-078 Warszawa
ze strony www tej firmy :
M&J Photo-Video Sp. z o.o. to Największy Oficjalny Dystrybutor produktów Canon w Polsce, oficjalny dystrybutor Nikon, Sony, Olympus, Panasonic.
Nasza firma istnieje od 1998 roku. W tym czasie prowadzilismy 2 niezależne działalności sprzedaży.
Jedna to sprzedaż hurtowa do ponad 400 sklepów i hurtowni na terenie całego kraju, a druga to prowadzenie własnej działalności handlowo-detalicznej.
W obecnej chwili posiadamy w naszej ofercie najwyższej klasy produkty renomowanych firm branży foto, takich jak:
Nikon, Sony, Olympus, HP, Panasonic i Pentax.
oraz:
Bilora, Fuji, Hama, Kingston, Kodak, Manfrotto, Optisan, Pretec, SanDisk, oraz Tiffen.
Zawsze masz prawo reklamowac towar w sklepie, w ktorym kupiles. Maja obowiazek przyjac reklamacje w fotojokerze. Nic nie musisz wysylac na zytnia. Proponuje zasiegnac porade u rzecznika praw konsumenta lub w federacji praw konsumenta: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
ale chyba zytnia honoruje te gwarancje
Zajrzyj tutaj http://canon-board.info/showthread.php?t=32682
Najlepiej zadzwonic na zytnia i zapytac.
dodzwonic sie tam ciezko ale napisalem emaila z zapytaniem - jak otrzymam odpowiedz napewno napisze tutaj. Mysle ze tam tez to honuruja gdyz pytalem w fotojoker gdzie jests erwis i powiedzieli ze tylko na zytnia wysylac
Preskaler
04-10-2008, 16:26
Ja miałem taką samą gwarancję jak wyżej tylko aparat był kupiony w UK i nie było pieczątki sklepu (pewnie tam to już przeżytek). Na żytniej" nie przyjęli mi sprzętu i musiałem wysłać do Anglii. Jestem już 2 miesiące bez sprzętu (!). Ten nasz serwis nie sprawił na mnie dobrego wrażenia.
dostałem wczoraj swoja 50teczke, nowa i na karcie gw. jest wielka pieczątka "USA only", kupowałem w polskim sklepie. co powinienem zrobić? czy ta gw. będzie uznana w polskim serwisie?
dostałem wczoraj swoja 50teczke, nowa i na karcie gw. jest wielka pieczątka "USA only", kupowałem w polskim sklepie. co powinienem zrobić? czy ta gw. będzie uznana w polskim serwisie?
Pomyśl trochę. Skoro na karcie gwarancyjnej jest adnotacja iż gwarancja obowiązuje tylko na terytorium USA to na jakiej podstawie Polski serwis miałby podjąć się ewentualnej naprawy?
trochę źle napisałem, są dwie strony spięte jedna z tą pieczątka druga bez, dlatego wątpliwości
powiedcie jak z odpisywaniem na emaile serwisu na zytniej - odpisuja szybka , dlugo czy wcale ?
Krzys_ek
04-10-2008, 23:55
dostałem wczoraj swoja 50teczke, nowa i na karcie gw. jest wielka pieczątka "USA only", kupowałem w polskim sklepie. co powinienem zrobić? czy ta gw. będzie uznana w polskim serwisie?
Witam, jest to bardzo dziwne poniewaz gdy na karcie gwarancyjnej jest napisane "USA only" to dany towar wogole nie powienien byc sprzedawany na rynku europejskim poniewaz dany towar pochodzi ze stanow i sprzedaz na rynku europejskim to chyba zlamanie prawa. Tak mozna przypuszczac.
Ale na takie pytania to ktos inny juz zna odpowiedzi ;)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
ja dostalem z logo
m & j
Photographic Producs
M&J Photo_video Sp. z o.o.
ul. Krzywickiego 34
02-078 Warszawa
ze strony www tej firmy :
M&J Photo-Video Sp. z o.o. to Największy Oficjalny Dystrybutor produktów Canon w Polsce, oficjalny dystrybutor Nikon, Sony, Olympus, Panasonic.
Nasza firma istnieje od 1998 roku. W tym czasie prowadzilismy 2 niezależne działalności sprzedaży.
Jedna to sprzedaż hurtowa do ponad 400 sklepów i hurtowni na terenie całego kraju, a druga to prowadzenie własnej działalności handlowo-detalicznej.
W obecnej chwili posiadamy w naszej ofercie najwyższej klasy produkty renomowanych firm branży foto, takich jak:
Nikon, Sony, Olympus, HP, Panasonic i Pentax.
oraz:
Bilora, Fuji, Hama, Kingston, Kodak, Manfrotto, Optisan, Pretec, SanDisk, oraz Tiffen.
W/w karta jest uwzgledniana tylko i wylacznie na rynku polskim.
Z tego co sie orientuje to canon w kazdym zestawie daje gwarancje europejska a czemu mozna zakupic sprzet z taka karta....
Dziwne a wrecz bardzo dziwne....
a tak sie zastanwiam co do tej mojej gwarancji a europoejskim parwem co do 2 lat gwarancji. Na tej mojej nie ma warunkow gwarancji a skoro nie ma to obowiazuja chyba warunki standardowe wedlug istniejacego parawa - moze kiedys latwiej bedzie mozna dochodzic od sklepu 2 lat gwarancji ale to chyba tylko moje gdybanie, ale chyba cos w tym jest
Bo chyba na oryginalnej karcie canon sa warunki gwarancji i chyba cos wspomnianego jest o 1 roku - czy tak ?
Witam
dzisiaj zakupilem OES 450D w FotoJoker i otrzymalem smieszna gwarancje - kawalek kartki z jakim logiem innej polskiej firmy.
Wzwiazku z tym powiedcie mi czy do lustrzanek dolaczana jest oryginalna karta gwarancyjna canon czy jakies inne np taka jak moja
Niebawem zakupię w EuroAgd lampę błyskową i stałkę - mam nadzieję, że w odróżnieniu od Portala dostanę należytą gwarancję. Sądzę, że EuroAgd nie powinna dawać żadnej "lewizny". A wracając do linku podanego przez XGrzesX widać z jego lektury, że jeśli chodzi o Canona, to na polskim rynku panuje "wolna amerykanka" - kupić tanio za granicą a u nas dobrze sprzedać. A z gwarancją to już jakoś będzie. Widać coś z dystrybucją Canona w Polsce jest nie tak. Szkoda, że japończycy nie kontrolują w należyty sposób swojego oddziału regionalnego Canon Polska - a szkoda. Przydałoby się warszawskiej centrali przypomnieć podstawowe zasady marketingu - bycie przedstawicielem na kraj do czegoś w końcu zobowiązuje. A jaką gwarancję otrzymałem przy zakupie, to dam znać. Pozdrawiam.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
[QUOTE=Jago;538080]Niebawem zakupię w EuroAgd lampę błyskową i stałkę - mam nadzieję, że w odróżnieniu od Portala dostanę należytą gwarancję. Sądzę, że EuroAgd nie powinna dawać żadnej "lewizny". A wracając do linku podanego przez XGrzesX widać z jego lektury, że jeśli chodzi o Canona, to na polskim rynku panuje "wolna amerykanka" - kupić tanio za granicą a u nas dobrze sprzedać. A z gwarancją to już jakoś będzie. Widać coś z dystrybucją Canona w Polsce jest nie tak. Szkoda, że japończycy nie kontrolują w należyty sposób swojego oddziału regionalnego Canon Polska - duży błąd :!::!::!:. Przydałoby się warszawskiej centrali przypomnieć podstawowe zasady marketingu - bycie przedstawicielem na kraj do czegoś w końcu zobowiązuje. A jaką gwarancję otrzymałem przy zakupie, to dam znać. Pozdrawiam.
a powiedz kiedy to w naszym kraju bylo "normalnie" :)
a tak sie zastanwiam co do tej mojej gwarancji a europoejskim parwem co do 2 lat gwarancji. Na tej mojej nie ma warunkow gwarancji a skoro nie ma to obowiazuja chyba warunki standardowe wedlug istniejacego parawa - moze kiedys latwiej bedzie mozna dochodzic od sklepu 2 lat gwarancji ale to chyba tylko moje gdybanie, ale chyba cos w tym jest
Bo chyba na oryginalnej karcie canon sa warunki gwarancji i chyba cos wspomnianego jest o 1 roku - czy tak ?
U nas nie ma "warunków standardowych gwarancji". Wręcz przeciwnie, gwarancja nie jest obowiązkowa, tylko dobrowolna i gwarant sam sobie wymyśla warunki gwarancji, której udziela.
jak to - kazdy sprzedawca musi dac dwa lata gwarancji (zgodnosc towaru z umowa)
jak to - kazdy sprzedawca musi dac dwa lata gwarancji (zgodnosc towaru z umowa)
widzę, że mylisz pojecie gwarancji z niezgodnością towaru z umową. To są dwie różne rzeczy:
1) niezgodność towaru z umową dotyczy sprzedawcy, jest obowiązkowa (2 lata)
2) gwarancja dotyczy producenta, nie jest obowiązkowa (trwa tyle ile chce producent)
dostałem wczoraj swoja 50teczke, nowa i na karcie gw. jest wielka pieczątka "USA only", kupowałem w polskim sklepie. co powinienem zrobić? czy ta gw. będzie uznana w polskim serwisie?
Amerykanska gwarancja nie obowiazuje w Europie. PAmietaj jednak, ze zawsze masz prawo reklamowac przedmiot w sklepie, w ktorym go kupiles. Sklep prawdopodobnie sprowadza sprzet z USA i tam tez go reklamuje w imieniu klientow. Radze wyjasnic ta kwestie ze sprzdawca.
powiedcie jak z odpisywaniem na emaile serwisu na zytniej - odpisuja szybka , dlugo czy wcale ?
Długo, ale odpisują.
a tak sie zastanwiam co do tej mojej gwarancji a europoejskim parwem co do 2 lat gwarancji.
Takiego prawa w Polsce na razie nie ma. Np. w Niemczech jest, ale my też podobno jesteśmy w Europie, a u nas nie ma.
Otrzymalem wlasnie odpowiedz z serwisu Canon z Zytniej.
Oczywiscie gwarancje M&J sa uznawane przez ten serwis bez zadnego problemu
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.