Zobacz pełną wersję : Problem z wizjerem?
Witam,
2 tygodnie temu zakupilem Canona D40. Wszystko bylo OK, pocykalem pelno fotek na automacie, gdyz moja wiedza o fotografii jest poki co znikoma... Dzisiaj odpalam aparat i widze, ze brakuje pikseli przy wartosciach migawek itd. Np. zamiast 8 widze E... Wysylac sprzet od razu do serwisu gwarancyjnego czy moze przestawilem cos w ustawieniach aparatu?
http://www.e-gify.pl/uzytki/canon.jpg
pozdrawiam,
Michal
Nie wiedzialem ze mamy w systemie D40 i w dodatku ze ma kilka migawek hmmm.
Czlowiek cale zycie sie uczy.
znaczy... padł wyświetlacz w wizjerze?
nie mam pomysł, co z tym robić, oprócz wysłania do serwisu (choć mówię to z cięzkim sercem)
napisz jaki masz nakrecony obiektyw; i pisz bardziej dokladnie tj nie d40 a 40d bo co niektorzy gotowi sa ci przegryzc grdyke za tak okrutne pomylki :-?
Przepraszam, ze bylem malo konkretny i pisalem z bledami. Bylem zdenerwowany, gdy zauwazylem ta usterke... inna sprawa - pisalem wiadomosc pozna noca (aktualnie jestem w Stanach). Wiec od nowa: kupilem Canona 40D. Obiektywy, ktore poki co mam: tamron 28-80, tamron 75-300, canon 50/1.8 oraz Tamron SP AF 17-50/2.8 LD.
Problem pojawia sie podczas uzytkowania kazdego z powyzszych obiektywow i przy kazdych ustawieniach. Otoz, kiedy chce ustawic migawke, ISO, przeslone w wizjerze pokazuja mi sie dane mniej wiecej w ten sposob (brak pikseli w pewnych miejscach):
Tak powinno byc
http://www.e-gify.pl/uzytki/dwa.jpg
A w moim wizjerze mam tak jak ponizej:
http://www.e-gify.pl/uzytki/raz.jpg
Na panelu LCD i na gornym wyswietlaczu (nie wiem, jak sie on nazywa - wybaczcie) wszystko jest OK. Czy ktos sie spotkal z taka sytuacja? Pisalem do Canona - proponowali zresetowac ustawienia, ale niestety nic nie pomoglo. Tylko serwis?
Pozdrawiam,
Michal
poczatkujacy uzytkownik :)
Ja osobiscie sie z tym nie spotkalem (cale szczescie). Jedyne co mi przychodzi do glowy to zaktualizowac soft a jesli to nic nie zmieni to pozostaje serwis.
to nie wina softu. jestem przekonany, ze to wina tasmy/stykow, ktore przekazuja informacje do wyswietlacza w wizjerze -> SERWIS (lub wymiana sprzetu na inny, wolny od tej wady).
Dzieki Panowie. Aparat w dniu jutrzejszym pojedzie do Nowego Jorku, do serwisu. Powinni sie wyrobic w czasie 10-14 dni roboczych. Zobaczymy, jaki Jankesi maja serwis :)
Podziel sie wrazeniami z obslugi - jak serwis w US sie sprawuje - predkosc, poziom obslugi :) Milo bedzie miec odniesienie :)
Poki co amerykanska obsluga klienta (telefoniczna i mailowa) pozytywnie mnie zaskoczyla. Odpowiedzieli 10 minut po moim mailu. Telefonicznie takze wszystko OK. Wyslalem rowniez mail do Canon Polska oraz do serwisu w Warszawie. Od tego pierwszego otrzymalem odpowiedz po 1 dniu, od serwisu - po 2 dniach - wiec jest tez w miare OK :) Teraz czekam na najwazniejsze informacje - co jest z aparatem. Mam nadzieje, ze wyrobia sie przed data mojego odlotu (29 pazdziernik)...
pan.kolega
25-09-2008, 00:47
Dzieki Panowie. Aparat w dniu jutrzejszym pojedzie do Nowego Jorku, do serwisu. Powinni sie wyrobic w czasie 10-14 dni roboczych. Zobaczymy, jaki Jankesi maja serwis :)
Do Nowego Yorku? Tam nie ma serwisu. Chyba do Jamesburg, New Jersey.
Serwis jest z reguly szybki i profesjonalny, wiec wyswietlacz Ci bez problemu wymienia, ale w przypadku niedomagan systemowych typu AF/BF albo np. skomplikowanych wad AF obiektywow beda tak samo naprawiac bez konca jak i w Polsce.
ps. po dwoch tygodniach nie bawilbym sie w serwis, tylko zwrocil/wymienil na inny/kupil gdzie indziej.
Hmm.. mialem na mysli stan Nowy Jork? Nie wazne :) Aparat naprawiony. Wyslalem 25 wrzesnia, odebralem 8 pazdziernika (niecale 2 tygodnie). Kontakt non stop - mailowy i telefoniczny. Dokumenty, ktore otrzymalem:
Potwierdzenie otrzymania aparatu z usterka (http://www.e-gify.pl/uzytki/naprawa.jpg)
Opis, co zostalo zrobione (http://www.e-gify.pl/uzytki/naprawa2.jpg)
Serwis oceniam celujaco. Jestem ciekaw, ile czekalbym na naprawienie usterki u nas w kraju... Dzieki wszystkim za pomoc, sugestie, rady.
pozdrawiam,
Michal
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.