Zobacz pełną wersję : 420 EX vs 550 EX vs Sigma 500 DG Super
550 EX to jest to!!!!! :P
No tak... to tez jest jakis powod ;)
550EX w porownaniu z 420'tka to niebo a ziemia... i to nic ze ktos jest amatorem czy nie.. lepiej wybrac 550tke
550EX w porownaniu z 420'tka to niebo a ziemia... i to nic ze ktos jest amatorem czy nie.. lepiej wybrac 550tke
Przeczytalem i specyfikacje 550tki, i instrukcje, i bawilem sie nia chwilke... i nadal nie wiem dlaczego mialbym jej uzywac jesli jestem amatorem i 420 mi wystarcza.
Czy ktos z maniakow 550tki da mi jakis rozsadny powod poza "to jest to" "to jest niebo a ziemia" "lepiej wziac 550" . Czy znajda sie jakies konkrety dlaczego jest o tyle lepsza ze dwa razy drozsza?
Bo poza:
- odchylany do tylu palnik
- wieksza lp
- reczna korekta ustawien
- blysk strobo
Nie zauwazylem innych roznic... a akurat te cechy co wymienilem nie sa dla mnie na tyle wazne by doplacac 800zl 8)
550EX w porownaniu z 420'tka to niebo a ziemia
Tak, głównie cenowo, ale nie każdy ma ograniczone fundusze tak jak ja. Ważne jest to, czym aparat się zajmie, a co lampa musi zrobić za niego. I mamy różne kombinacje, a że jeszcze jesteśmy w dziale dSLR to 10d => 420EX, ale już 300d =>550EX, a tak do kupy biorąc wszystko to złotym środkiem jest sigma 500 EF DG Super, może parametrami przy naświetlaniu nie dorównuje 550EX ale kosztuje ok. 1000 PLN.
Przeczytalem i specyfikacje 550tki, i instrukcje
Vitez jak to zrobiłeś?
Jak udało Ci się przeczytac ilustrację :lol: - mój błąd
A tak poważnie, Obie lampy są bardzo do siebie podobne, to co mnie przekonało to zdięcia robione przy krótkich ogniskowych.
W 550EX jest dodatkowa szybka, dodatkowe pryzmaty, które tak skutechnie rozpraszaja światło, że robiąc foty np rybim okiem oświetlony masz cały kadr. Ot prosty bajer którego brakuje w 420Ex. Sądze, że gdyby poszukał to znalazłaby się jakaś nakładka na palnik, ale to już jest element zewnętrzny, dodatkowy.