Zobacz pełną wersję : Problem z DPProfesional
DAWIDSON
21-08-2008, 23:42
witam,
mam problem z DPP - oryginalna płyta, było wszystko o.k. ażnagle taki komunikat:
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.kenobi.pl/_var/gfx/baef189079c6b3408f6d8c361793ea8d.jpg)
reinstalacje nie pomagają, może miał ktoś podobny problem?
Proponuje zastosować sie do "procedury" z linku http://canon-board.info/showthread.php?t=24250 . sam miałem problem z DPP :)
Dla mnie to wygląda na konflikt programowy jakiś. Po deinstalacji powywalaj wszystkie resztki, tempy, i tym podobe. Może też klucze z rejestru. I spróbuj ponownie.
DAWIDSON
25-08-2008, 09:08
niestety problem jest w dalszym ciągu, zainstalowanie wers. 1.0 i później instalacja z płyty 3.3 - działa ale po restarcie komputera znów ten sam komunikat.
Tezet-gdynia
25-08-2008, 09:31
Sproboj w inne miejsce na dysku zainstalowac, albo na inny dysk. Mozliwe ze dysk ma konflikt sprzetowy z czyms i zapis/odczyt nie jest prawidlowy, albo dysk sie sypie i ma bad'y :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.