PDA

Zobacz pełną wersję : Awaria Canona A75



popi
11-08-2008, 10:47
witam, dzisiaj chcialem skoczyc sobie na lekko xtremalny wypad do lasu na rowerze i uchwycic to aparatem zamontowanym na kierownicy, wlaczam a75 a tu kiszka nie dziala, tzn wlacza sie, wyswietlacz dziala, ale nie pokazuje jakby tego co chce fotografowac, ostrzy, robi zdjecia, ale zdjecia wychodza takie:


https://canon-board.info/imgimported/2008/08/nqsg9x-2.jpg
źródło (http://i37.tinypic.com/nqsg9x.jpg)


https://canon-board.info/imgimported/2008/08/9srymv-2.jpg
źródło (http://i35.tinypic.com/9srymv.jpg)

aaa i migawka jest caly czas zamknieta, otwiera sie jak nacisne spust robienia zdjecia.

co z tym fantem zrobic?? czyzby padla matryca??

P.S a jeszxzce przedwczoraj dzialal,

Pabloq
11-08-2008, 11:39
Witaj.

Miałem identyczne objawy w A70. Było o tym dość głośno, niestety nie posiadam linków w tej sprawie bo aparat zmienił właściciela. Naprawiają na żytniej za darmo nawet po gwarancji.

grigori24
28-10-2008, 20:11
Witam!

Kilkanaście dni temu postanowiłem zrobić parę fotek Canonem A-75 i miałem podobne objawy jak u popi.

Aparat posiadam kilka lat do tej pory byłem z niego zadowolony zrobił mnóstwo pięknych fotek i postanowiłem go naprawić.Myślę że padła matryca.
Pytanie brzmi czy Serwis Canona wymieni matrycę bezpłatnie(po gwarancji) ?
Co powinienem zrobić i gdzie się zgłosić z moim aparatem?
Proszę o szczegóły.
Z góry Dziękuje!

Grzegorz.

Michal_II
28-10-2008, 21:01
Witam,

Problem z wadami matryc (wyprodukowało chyba Sony) do kilkunastu modeli w tym do A75 był opisywany kilkukrotnie.

Oddaj aparat do serwisu na Żytniej (Warszawa), zostanie wymieniona bezpłatnie w ciągu 14 dni. Naprawa jest bezpłatna bez względu czy masz gwarancję czy już nie.

Problem np u mnie i w kilku conajmniej jeszcze przypadkach polaga na tym, iż po wymianie matrycy na zdjęciach jest widoczny dość mocno moim zdaniem zafarb różowy/czerwony.

Naprawiałem kilka aparatów i w jednym problem ten wystąpił, aparat miał mieć powtórnie wymienioną matrycę (nie wiem czy w końcu wymienili, niby tak), ale problem jest nadal.

W nabliższym czasie powtórnię jadę z tym problemem.

grigori24
29-10-2008, 10:28
Michal_II dziękuje za odpowiedź. Czy możesz podać mi dokładne namiary.Czy najpierw muszę się z nimi skontaktować telefonicznie czy od razu wysłać?
Bardzo będę wdzięczny za wszystkie cenne rady ( przesyłka).

Pabloq
29-10-2008, 13:25
http://www.e-csi.pl/kontakt/

grigori24
29-10-2008, 16:10
Jeszcze jedno pytanko co mam zaznaczyć w formularzu naprawy?
Rodzaj naprawy:

a) Gwarancyjna
b) Odpłatna
c) Przedsprzedaż

Pozdrawiam Grzegorz.

Pabloq
30-10-2008, 13:16
Nic, bynajmniej ja tak zrobiłem. Opisałem usterkę i napisałem co podejrzewam.

grigori24
30-10-2008, 15:15
Wielkie dzięki!
Jak tylko coś załatwię to dam znać.

Grzegorz.