PDA

Zobacz pełną wersję : [ piszczal ] ślubne



piszczal
05-08-2008, 06:34
Witam.

Zapewne większość z Was czynnie fotografujących popełniła kiedyś jakiś ślub.
Tak zdarzyło się i mnie kilka lat temu, następnie zadowolenie młodzi podali namiar na mnie kolejnym i tak z polecenia zebrało się tych ślubów kilka, więc za amatorskimi zdjęciami przyszedł czas na równie amatorską ich prezentację.
Zapraszam do oglądania i pozdrawiam

Piszczał

www.starczewski.ovh.org

pank
05-08-2008, 16:47
Dla mnie te zdjęcia są nudne do bólu. Właściwie każda sesja wygląda podobnie, ale nie znam się za bardzo na tego typu tematyce i być może to że są nudne i takie same w tym przypadku jest atutem. Ale jak widziałem zdjęcia ślubne kaliny i markab to tam nie widziałem sztampy, każda sesja u nich jest świeża i unikalna. Ale możliwe że dużo zależy od pary na jaką się trafi. Pozdrawiam.

piszczal
05-08-2008, 17:09
kalina i markab to nie ta liga raczej :-)
pozdrawiam

pank
05-08-2008, 17:12
No to może najwyższy czas przenieść się do innej ligi?

piszczal
05-08-2008, 17:18
nie wiem, sprawia mi przyjemność fotografowanie znajomych podczas ich ślubu, a zawracanie sobie głowy zawodowstwem pozostawiam tym którzy postanowili żyć z fotografii.

pank
05-08-2008, 17:28
Miałem na myśli raczej same zdjęcia niż motywy ich robienia. To że fotografujesz znajomych nie przeszkadza chyba w podpatrywaniu najlepszych, wyciąganiu wniosków i wcielaniu tego w czyn? W Twojej galerii widać stagnację, jakbyś, zadowolony z osiągniętych wyników zupełnie nie miał ochoty na robienie lepszych zdjęć. No chyba że nie masz.

Piotrfoto
05-08-2008, 17:30
kilka ujęć bardzo fajnych, kilka skopany kolor...

piszczal
05-08-2008, 17:31
to bardzo ciekawe co piszesz, postaram się na przyszłość zastosować do Twoich rad, dziękuję

sowask8
05-08-2008, 22:43