PDA

Zobacz pełną wersję : PRO1 vs G5



serberys
11-05-2004, 20:41
Ludziska, dostałem zastrzyk gotówki i zastanawiam się nad nabyciem nowego sprzętu. Ha! Codziennie przeglądam Allegro no i ślina mi cieknie jak oglądam PRO1 (widzieliście!?!) choć wcześniej nastawiaony byłem na G5. Aparaty te leżą w moim zasięgu finansowym i nie wiem co kupić. Jestem amatorem totalnym i właściwie G5 byłby dla mnie OK, choć może jak już kupować to coś z wypasem??? Więc PRO1? Ale czy to nie za wiele na amatora? Czy wykorzystam wszystkie jego możliwości? Obecnie mam A60 i to mocno już przezemnie wyeksploatowanego (łażę z nim wszędzie odkąd go mam), zrobiłem nim tysiące zdjęć, i tak szczerze mówiąc coraz bardziej złoszczę się na pewne niedociągnięcia tak w zdjęciach jak i możliwościach tej maszynki... A więc chyba już czas na zmianę. Tylko co? G5 czy PRO1? Napiszcie co kupilibyście na moim miejscu? Czy warto wydać wszystko na Pro1 czy lepiej dużo mniej na G5?

Vitez
11-05-2004, 21:05
Jesli stac cie na Pro1 to o wiele bardziej bedziesz zadowolony z 300D+kit. Pro1 nie jest wart swojej ceny. Fotki srednie, AF wolniejszy niz G5, jakosc srednia, wygoda obslugi niezbyt.
Jesli przeraza cie lustrzanka cyfrowa, wejscie w system, dokupywanie obiektywow i akcesoriow ale w zamian masz cholernie lepsza jakosc, szybkosc i wygode... to G5 jest najbardziej wart swojej ceny.

mroczny
11-05-2004, 21:37
to G5 jest najbardziej wart swojej ceny.
Albo G3, którego reputacja co by nie przedobrzyć przewyższa jakością fotek G5.

serberys
11-05-2004, 22:02
No, dzięki, wiele mi to wyjaśniło :D Przyznam że na PRO1 napalony byłem przede wszystkim ze względu na (podobno) naprawdę super optykę (w końcu to L-ka!) A w kompaktach, przy niewymiennych szkłach to rzecz chyba niebagatelna.
Co do lustrzanek - fakt, trochę przeraża mnie wejście w "system" i - co tu dużo mówić - ciągłe i spore inwestowanie w akcesoria. Myślę że jeszcze do tego poprostu nie dorosłem :|

Vitez
12-05-2004, 16:10