Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : cyberstore.pl: problem z gwarancją i paragonem



Tolek
09-06-2008, 23:14
Cześć. 23 kwietnia złożyłem zamówienie w sklepie cyberstore.pl na Canona EOS 400D i kartę CF Kingston 2GB. Sprzęt doszedł już dawno, ale zdecydowałem się na zrobienie cashbacku... I co? Okazuje się, że sklep cyberstore.pl najprawdopodobniej nie dołączył rachunku do paczki, oraz nie podbił karty gwarancyjnej! Co mam w takim wypadku zrobić? Co jeśli paragon przepadł? Nie będzie wtedy możliwości wysłania aparatu na gwarancję/uzyskania cashbacku?
Dzięki z góry za pomoc i proszę o szybką odpowiedź.

tigerstyle
09-06-2008, 23:32
Może warto zadzwonić/napisać do nich. Podbiją kartę i może kopia rachunku. To chyba jest do zrobienia.

axk
09-06-2008, 23:38
... najprawdopodobniej nie dołączył rachunku do paczki ...

A więc w paczce jest dowód zakupu czy też nie?


Co jeśli paragon przepadł? Nie będzie wtedy możliwości wysłania aparatu na gwarancję/uzyskania cashbacku?


Do zrealizowania obydwu "czynności" niezbędny jest dowód zakupu. W przypadku jego braku z naprawą gwarancyjną może być poważny problem a o cashback-u możesz zapomnieć.

dzialonowy
10-06-2008, 18:59
Jesli masz jeszcze list przewozowy to za telefon i dzwon- troszke pozno jak na reklamacje. Jest szansa ze po liscie przewozowym odtworza transakcje.

Tolek
10-06-2008, 23:37
Dobra, zadzwoniłem do nich i powiedzieli, żebym przysłał kartę gwarancyjną, to ją podbiją i odeślą razem z paragonem. Żeby tylko udało się przed 30 czerwca, bo chciałem na cashback zdążyć ;/

liquidsound
10-06-2008, 23:52
Ja sie zastanawiam czy wogole zdarze przy naszej poczcie :|