PDA

Zobacz pełną wersję : Procent "udanych" zdjęć.



Daniell
03-06-2008, 21:41
Witam

Swoją zabawę z fotografią zacząłem dosyć niedawno, ale porobiłem już trochę zdjęć na imprezach takich jak koncerty czy komunie. Ostatnio na koncercie zrobiłem ok 300 zdjęć jednak po przejrzeniu okazało się że spora część nadaje się tylko do usunięcia lub nie jest zbyt udana. Zastanawia mnie z jakiej części waszych zdjęć wykonanych na koncertach, ślubach czy innych uroczystościach jesteście naprawdę zadowoleni? Robicie np 800 zdjęć z czego wybieracie 200 czy jesteście na tyle dobrzy że np. 95% waszych zdjęć jest udanych?

Paenka
03-06-2008, 21:47
Ja liczę rolkami ;) więc robię 36 zdjęć z czego 2 góra 3 wg mnie są ok, można przemnożyć na 800 zdjęc to wychodzi że te 6% to tylko 48 zdjęć :D...cienko ze mną ;) ale ja jestem amatorką kompletną też jestem ciekawa jak to wygląda w przypadku bardziej osadzonych w fotografii osób:)

bercow
03-06-2008, 21:51
Jak pierwszy raz pomacalem aparat i po momencie poszedlem na dwoch popstrykac fajerwerki itd. (sylwester) to na ~500 wyszlo mi 0 dobrych. Teraz licze 0/x zaj*****ych, a akceptowalnych 20%.

Daniell
03-06-2008, 21:51
Jeszcze kwestia tego co kto rozumie przez udane zdjęcie:) Więc może pytanie powinno brzmieć np ile zdjęć robicie na ślubie a ile przekazujcie klientowi?

TomS
03-06-2008, 22:05
nie do końca bo czasami można zrobić kilka jednego ujęcia i każde będzie dobre ale to jedno będzie miało to coś

bercow
03-06-2008, 22:12
Moze inaczej udanych 20%, dobrych 2%, genialne 1 sztuka (na cale zycie xD:d:P)

m_o_b_y
03-06-2008, 22:15
Witam