Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : nówka B+W z rysą?



tomdz
30-05-2008, 08:32
Zamówiłem na allegro kolejną uv-kę B+W do kolekcji, odbieram z poczty, szybki ogląd - oki, biorę pod lampkę, obracam - rysa na 3 cm! Miał ktoś podobny przypadek? Wydawało mi się, że w filtrach tej marki to raczej QC jest wysokiej jakości. Pewnie poleci spowrotem do sklepu (na razie nie podam jakiego, bo do tej pory miałem z nimi bardzo dobre doświadczenia), ale pewna rezerwa do B+W pozostanie...

TomS
30-05-2008, 14:20
Zawsze się może tak zdarzyć. Przecież jak mają w sklepie to nie muszę oglądać czy wszystko jest ok. Ja miałem odprysk na konwerterze ale sklep mi wymienił na nowy bez problemu.

tomek1906
30-05-2008, 17:19
szara połówka B+W kupiona jakieś pół roku temu w firmie internetowej w gdańsku, 0,5 cm pękniie szkła przy pierścieniu, po wielkich bojach wymienili na nowe. szkło było oryginalnie zaklejone w pudełku

tomdz
30-05-2008, 22:06
Mój filtr też był nowiutki i nie mam tu żadnych pretensji do sklepu. Szkoda tylko, że płacąc za jakość B+W (a przecież te filtry nie są tanie) nie można być jej pewnym :-(

m_o_b_y
30-05-2008, 22:52
Mój filtr też był nowiutki i nie mam tu żadnych pretensji do sklepu. Szkoda tylko, że płacąc za jakość B+W (a przecież te filtry nie są tanie) nie można być jej pewnym :-(


Dziwne, że wszyscy z góry obwiniają jednego z najbardziej renomowanych producentów filtrów na świecie, a nikomu nie przyjdzie do głowy obwiniać często marnych i nie zawsze uczciwych sprzedawców na Allegro. :mrgreen:
Mam cała kolekcję filtrów B+W i ani jednej wpadki, ale nie kupuję ich byle gdzie.
Pozdrówka

tomdz
30-05-2008, 23:21
To nie tak. Jasne, że i taka myśl przeszła mi przez głowę - że to może być wina sprzedawcy. Ale to mój 3-ci kupowany u nich filtr (wszystkie B+W zresztą). Błyskawiczne przesyłki, super kontakt mailowy, widać że dbają o klienta i raczej nie pachnie to wałkiem. Przynajmniej tyle mówi intuicja, ale kobietą nie jestem ;-) Zobaczymy, jak sklep zadziała przy reklamacji...