Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Na ile pomoże [o ile] tutaj lampa ?

baranek_85
25-05-2008, 18:56
Witam Panów, Witam Panie...
Zdjęcie, do którego link znajdziecie w dolnej części postu zostało wykonane aparatem C400D ze standardowym kitem. Na dzisiejszym festynie w Bo'ness [Szkocja] miły Pan oferował możliwość zrobienia sobie zdjęcia z ptaszkami [do wyboru było kilka. Naprawdę nie było możliwości, aby dziewczyna która trzyma na ręku orła stanęła inaczej. Ostre słońce, bezchmurne niebo - jedna część twarzy oświetlona promieniami - druga w cieniu. W związku z tym moje pytanie. Na ile w takich sytuacjach pomoże lampa błyskowa ? Nie chodzi mi o tą standardową umieszczoną na body, ale profesjonalna taka jak np.SpeedElite 430 lub 580EX II. Proszę wziąść również pod uwage moją puszkę [Canon EOS 400D]. Ja sam nie mam zbyt dużego doświadczenia w fotografii, a większość z Was napewno nie raz zetknęła się z takim problemem.

Oto link:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02fff6a4d8fe114d.html

Dziękuje

liquidsound
25-05-2008, 18:58
W tym przypadku i wbudowana swietnie sie nada. Ustaw korekcje ekspozycji na -2EV i powinno byc lepiej.

Krzychu
25-05-2008, 18:58
Pomoże całkiem skutecznie.

Teoysta
25-05-2008, 20:37
Najlepiej pomoze zlapanie dobrego kadru ;-)

baranek_85
25-05-2008, 20:57
Najlepiej pomoze zlapanie dobrego kadru ;-)
W zupełności się z Tobą zgadzam, jednak jak napisałem w poprzednim poście dziewczyna nie miała możliwości żeby ustawić się inaczej czy pójść w jakieś ciekawsze miejsce z tym "gołąbkiem". Sytuacja bez wyjścia. Zdjęcie takie lub żadne - stąd moje pytanie.

asdfasfd
25-05-2008, 21:17
Nie wiem jak daleko byłeś od fotografowanej osoby, ale podejrzewam, że wbudowana lampa błyskowa by tutaj bardzo dużo pomogła i zdjęcie wyglądałoby zupełnie inaczej.

Tutaj jest obrobione (jakoś świetnie to nie wygląda, ale zawsze trochę lepiej):
http://www.speedyshare.com/384692865.html

Żeby USUNĄĆ zdjęcie wejdź na ten link.