PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc w wyborze canona



lukson
25-05-2008, 11:51
witam
Będzie to mój pierwszy aparat cyfrowy, jestem amatorem ale mam aspiracje na "coś więcej", na początku napewno będę się posługiwał głównie AUTO i programami tematycznymi, ale zdecydowałem, że chcę mieć w aparacie również Manual-"na przyszłość". Aparatu będę używał praktycznie wszędzie, więc chciałbym, żeby był on wszechstronny. Zależy mi przede wszystkim na jak najlepszej jakości zdjęć. Wiele godzin poświęciłem na przejrzenie wielu for, czytanie poradników itp itd. i mój wybór padł na Canona... i tu zaczyna się problem...gdyż nie mogę zdecydować się na konkretny model, więc zwracam się do Was o pomoc.
W grę wchodzą:
a)A610 (okolo 380zl)- czytałem wiele pozytywnych opinii na temat tego aparatu, na plus napewno, że będzie najtańszy, na minus, że będzie to tylko używka, najpewniej będzie pochodził z zagranicy i będzie po przeglądzie
b)A620/A630 (około 440-500zł)- jw, więcej pixeli upchanych na tę samą matrycę, czytałem że to niedobrze, z drugiej strony, te aparaty są również polecane, ale również używka, minusem serii A6XX wydaje się tylko brak stabilizacji
c)A570is (około 500zł)- na plus: aparat będzie nowy, bardzo polecany, wad raczej brak
d)A590is (około 530-560zł)- prawie to samo co A570is, tylko nowszy, więc czy warto dopłacać?
e)A720is (około 600-650zł)- niestety przekracza budżet ale postanowiłem go tu umieścić, z opinii chyba najlepszy kompakt w tej cenie, ale czy warto dopłacić te 100-150zł?

Prosiłbym o wskazanie aparatu, który w zapisanych przeze mnie cenach wypada najlepiej (najlepszy stosunek jakości zdjęć do ceny)

z góry dziękuję za pomoc

bio3y
25-05-2008, 12:16
jak byś był zainteresowany A620 to daj znać na PW, bo mam takowego na zbyciu

LuMa
25-05-2008, 17:21
Ja bym się nie pakowała w używane. Wzięłabym albo A570 IS albo A720 IS. Sama się zastanawiam, który wybrać dla siebie i nie wiem.
-A570 IS ma mniej mega pikseli i lepszą jakość obudowy, zoom 4x.