PDA

Zobacz pełną wersję : Od czego zacząc?? canon 300d czy g6 ??



sztormiak
21-05-2005, 19:23
Witam!
Potrzebuje rady. Otoz jestem nowicjuszem i planuje na wakacje zakupic aparat. Kumpel mnie wkrecil w fotografie, ale ile to mozna leciec na jego cyfrze.
Troszke poczytlame na forum o canonie 300d i g6 ale nic mi to nie pomoglo w podjeciu decyzji. Ktory z tych aparatow byl by najlepszy i jednoczesnie nadawal by sie do robienia takich zdjec. Jak sie dowiedzialem:
- przy 300d trzeba zmieniac obektywy, co oczywiscie wiaze sie z duzymi wydatkami.
- w g6 jest zamnotowane na stale, za duzo opcji pewnie nie znajde...
- jak by nie bylo 300d to lustrzanka cyfrowa, cos to musi znaczyc?:P
W sumie najbardziej jak na poczatek wydajemi sie ze g6 mi spasi. Ale boje sie ze szybko moze zabraknac opcji i mozliwsci;/
co mam wybierac?? Jezeli wkrecam sie w zdjecia krajobrazow, makro... Zdjecia rodzinne odpadaja, chyba ze porterty na ciekawych tlach :)
Pozdrawiam i prosze o szybkie rospatrzenie mojego problemu:P

KuchateK
21-05-2005, 19:44
Qrde... Ja myslalem ze to tylko u mnie to niezadowolenie takie :mrgreen:

Ja inaczej nieco...
Jak masz jakeis stale dochody (wyplata albo babcia co dwa miechy) i wiesz ze za tyle i tyle mozesz miec jakas gotowke to lustro nie jest zle (nawet rozbudowa o tanie szkla m42 jest fajna)... Jak to jednorazowy wydatek to kompakt. Nie bedzie Cie kusilo :twisted:

sztormiak
21-05-2005, 20:12
w sumie to mam do dyspozycji 2,5oo zl.
Wlasciwie to najbardziej mnie interesuje czy na g6 da sie robic ladne efektowne zdjecia??

KuchateK
21-05-2005, 20:17
Ladne efektowne zdjecia to ja widzialem z taniego kompakta nedznej firmy za pareset zl. Sam sobie odpowiedz... Ktos tutaj w stopce mial ze aparat to 10% zdjecia...

gonzo44
21-05-2005, 20:19
robic ladne efektowne zdjecia
czyli konkretnie jakie? ;-)
A tak na serio to proponuje isc do sklepu poprosic o oba modele, zrobic troche zdjec i podjac decyzje. Ja bym wybral oczywiscie lustro, ale to ja.

Pszczola
21-05-2005, 20:24