PDA

Zobacz pełną wersję : PS A650 IS - kupno konwerterów, filtrów



paul.rewekant
20-04-2008, 01:05
Witam wszystkich Forumowiczów!
Dość niedawno zacząłem się interesować 'rozbudową' mojego Canona (wiem, wiem...część osób mi już powiedziała że to nie opłacalne z deka i lepiej żebym w lustrzankę cyfrową zainwestował /btw. głupia moda nastała i teraz byle gówniarz który kupi sobie eosa twierdzi że jest fotografem;/ ale osobiście uważam, że po prostu mam za małą wiedzę na zakup profesjonalnego sprzętu;) / i postanowiłem do niego dokupić konwertery, filtry.
Biorąc pod uwagę fakt, że dziennie studiuję i nie pracuję:? nie mogę sobie (póki co) pozwolić na zakup oryginalnych konwerterów (TC-DC58C, WC-DC58B);/

http://cgi.ebay.pl/2-LENS-3-FILTER-CANON-LA-DC58J-FOR-PowerShot-A650-IS_W0QQitemZ290223608014QQihZ019QQcategoryZ116186Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Czy moglibyście mi doradzić jakie rzeczy byście wybrali z ebay'a.
Nie wiem jak się wkleja linki tutaj tak, aby działały, więc jeśli możecie to prostu w "szukaj" wpiszcie "LENS A650 IS":)
Fajnie by było jak byście doradzili zestaw np. 2 soczewki, adapter, 3 filtry...jest taka jedna aukcja z oryginalnym adapterem nawet:)

Proszę o jakieś dobre rady i wyrozumiałość:)
Przede wszystkim zależy mi na tym aby robić lepsze zdjęcia w trybie makro i troszkę pobawić się z filtrami różnego rodzaju.
Z góry dziękuję za cenne rady!

pozdrawiam serdecznie
Paweł

janmar
20-04-2008, 01:19
Kazdy kto fotografuje jest fotografem.Świadoma fotografia cyfrowa na dzis to lustrzanka.Klasyczne filtry to UV,Polar ,System typu cokin.Zabawa zaczyna sie po ilus latach uczenia i pracy.Rada: Lustrzanka.standartowy obiektyw.ksiazki,google,canon board : "szukaj" i praca,praca.....Z Całą sympatią.

Rafal913
20-04-2008, 01:20
Co do filtrów to się nie znam :)

A makro ?

Kup tuleje redukcyjną, pierścień odwrotnego mocowania i sterego Heliosa.
Całość mniej niż 100zł a makro będziesz miał takie że się przestraszysz :mrgreen:

jceel
20-04-2008, 12:49