PDA

Zobacz pełną wersję : Trial Photoshop Elements



marcello1976
16-04-2008, 19:37
Witajcie!
Mam nowego kompa, z XP Prof PL, zainstalowane wszystkie updaty. Sciagnelem triala Photoshop Elements, zainstalowalem (bez problemow), odpalam i... dostaje komunikat: "A problem was encountered while trying to load the trial period for adobe photoshop elements" i moge tylko wpisac nr licencji ;-/
Probowalem wylaczac Avasta i firewalla, reinstalowac PSE - nic nie pomaga. Czy ktos sie spotkal z takim problemem i wie jak go rozwiazac ? Na 90% bylem przekonany do zakupu PSE, ale chcialem go najpierw sprawdzic. Teraz mam watpliwosci - a jak kupie i nie bede mogl zarejestrowac - pare groszy pojdzie w bloto...

Tomasz1972
16-04-2008, 19:45
Na dysku twardym kompa musiał już być instalowany trial elemensa.
PS nie ważne w jakiej wersji ( CS,CS2,CS3,elements) instalując triala, zapisuje ten fakt w niewidocznej ( nie jestem informatykiem ) części HDD.

bercow
16-04-2008, 19:51
ta niewidoczna czesc dysku (nie jestem informatykiem, jeszcze :P) to pewnie rejestr systemu, a wiec start > uruchum > wpis: regedit, potem edycja > znajdz > adobe> wywal all > znajdz > photoshop > wywal, powywalaj jakies dziwne foldery elements starego, lub innych trali, nio jak cos zawsze nowy sys, to nie szkoda xD

marcello1976
16-04-2008, 19:53
No to zabiles mi cwieka - komp "nowka nie smigana", w niedziele instalowalem/aktywowalem XPka, przy instalacji ustawialem partycje (nie byl podzielony)...

Misiaque
16-04-2008, 19:54
Można ten ślad usunąć, lecz trzeba się bardzo postarać ;-) Nie jest on niewidoczny, ot tworzy pewne wpisy w rejestrze, pewne pliki w nietypowych miejsach i je zostawia po sobie. Pomocne są programy Filemon i Regmon, teraz zdaje się w jedno połączone. Ale laikowi nie polecam, można się mocno napocić nad tym.

Z tym, że komputer ponoć nowy, więc nie stąd winny wynikać problemy.