PDA

Zobacz pełną wersję : Duża prośba - kupiłem aparat i....



gniezniok
10-04-2008, 23:21
Mam do Wam pytanko.
Otóż kupilem body plus obiektyw (40d + 70-200) i zastanawia mnie fakt czy aby gwarancja zaczęła "działać" musze zarejestrowac sprzet wysylajac numery etc.
Co wogole powinienem zrobic?
Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam

Max78
10-04-2008, 23:26
Gwarancja powinna byc 'podbita' pieczatka sklepu, ktory sprzedal towar, powinna posiadac wpisana date sprzedazy sprzetu oraz numer(y) seryjne sprzetu, a takze musisz posiadac odp. dokument zakupu z danymi jak w gwarancji - paragon lub fakture :)

vuki
10-04-2008, 23:27
najlepiej wyjsc z domu i robic zdjecia!

fret
10-04-2008, 23:36
Rób zdjęcia. Jeśli masz paragon, to sprzedawca odpowiada przez dwa lata za poprawne działanie sprzętu. Jak nie podbił gwarancji, to jego problem.

noel
11-04-2008, 09:10
Rób zdjęcia. Jeśli masz paragon, to sprzedawca odpowiada przez dwa lata za poprawne działanie sprzętu. Jak nie podbił gwarancji, to jego problem.

a jak za pół roku "sprzedawca" zniknie ?......;)......to czyj będzie problem? :)

Marek69
11-04-2008, 11:16
a jak za pół roku "sprzedawca" zniknie ?......;)......to czyj będzie problem? :)

jak to, wiadomo canona:mrgreen: a jak sie skonczy gwarancja właściciela.

noel
11-04-2008, 14:03
jak to, wiadomo canona......

jak nie będzie miał podbitej gwarancji? to chyba tylko


...gwarancja właściciela. :mrgreen:

paczka
11-04-2008, 14:45
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd. Przed wysyłką na Zytnią dzwoniłem do sprzedawcy i zapewniał ze tak może być - i miał rację. Serwis przyjął na naprawe gwarancyjną bez problemów.

noel
11-04-2008, 14:58
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd. Przed wysyłką na Zytnią dzwoniłem do sprzedawcy i zapewniał ze tak może być - i miał rację. Serwis przyjął na naprawe gwarancyjną bez problemów.

czyli masz "podbita" to zero problemu:D

djcargo
11-04-2008, 22:34
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd.

Akurat te informacje sam możesz sobie wpisać :mrgreen: Wielu sprzedającym z lenistwa nie chce się tego wpisywać :-D

gniezniok
12-04-2008, 01:47
Dzieki za rady. Oczywiscie procz paragonu, zero pieczatki sklepu, daty zakupu etc. Lece jutro pogonic sprzedawce...

mechanik1980
05-06-2008, 00:16
a ja zapytam czy w obiektywie 70-200 miałeś kartę gwarancyjną? bo właśnie sie nad tym zastanawiam, kupiłem 70-200 F4 IS Canona jednak w pudełku nie było żadnej gwarancji, towar kupowałem w sklepie w Krakowie, do 40D była w pudle a do obiektywu nie, sprzedawca powiedział ze do 7 dni nie podbija dla sprawdzenia ale zastanawiam się bo kupiłem 40D, 70-200 4 IS, 50 1.8 i 580 EXII z tego, aparat spoko ma kartę gwar, m. in. PL, 70-200 widać że nówka ale nie ma polskiej instrukcji tylko krzaki oraz włoską i hiszpańską bodajże instrukcję obsługi, żadnej karty gwarancyjnej nie znalazłem. W obiektywie 50 1.8 też żadnej karty gwarancyjnej - chociaż też wygląda na nowy, i w lampie 580 EXII jakaś dziwna gwarancja, nie po PL ale z wpisanym modelem i nr seryjnym lampy. Dziwne, jutro mam odebrać jeszcze jeden obiektyw więc zobaczymy co tam znajdę. A dzisiaj dzwoniłem do serwisu Canona na Żytnią, gość mnie rozbroił - on nie wie czy w 70-200 L ma być karta gwar. zaczął mówić że obiektyw mam u sprzedawcy reklamować, a gdy mu powiedziałem że przecież producent daje gwar. (dziwne że 12 mies. ale daje) to mi powiedział że to w takim razie chyba tak i musi być karta gwarancyjna w 70-200 hehe, co to ma być? tak wygląda jeden jedyny serwis Canona autoryzowany? Koledzy i koleżanki czy wy mieliście w obiektywach Canona np 70-200 wyraźną, osobną kartę gwarancyjną, choćby międzynarodową? Czy w zwykłej 50 1.8 też?