Zobacz pełną wersję : Duża prośba - kupiłem aparat i....
gniezniok
10-04-2008, 23:21
Mam do Wam pytanko.
Otóż kupilem body plus obiektyw (40d + 70-200) i zastanawia mnie fakt czy aby gwarancja zaczęła "działać" musze zarejestrowac sprzet wysylajac numery etc.
Co wogole powinienem zrobic?
Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
Gwarancja powinna byc 'podbita' pieczatka sklepu, ktory sprzedal towar, powinna posiadac wpisana date sprzedazy sprzetu oraz numer(y) seryjne sprzetu, a takze musisz posiadac odp. dokument zakupu z danymi jak w gwarancji - paragon lub fakture :)
najlepiej wyjsc z domu i robic zdjecia!
Rób zdjęcia. Jeśli masz paragon, to sprzedawca odpowiada przez dwa lata za poprawne działanie sprzętu. Jak nie podbił gwarancji, to jego problem.
Rób zdjęcia. Jeśli masz paragon, to sprzedawca odpowiada przez dwa lata za poprawne działanie sprzętu. Jak nie podbił gwarancji, to jego problem.
a jak za pół roku "sprzedawca" zniknie ?......;)......to czyj będzie problem? :)
a jak za pół roku "sprzedawca" zniknie ?......;)......to czyj będzie problem? :)
jak to, wiadomo canona:mrgreen: a jak sie skonczy gwarancja właściciela.
jak to, wiadomo canona......
jak nie będzie miał podbitej gwarancji? to chyba tylko
...gwarancja właściciela. :mrgreen:
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd. Przed wysyłką na Zytnią dzwoniłem do sprzedawcy i zapewniał ze tak może być - i miał rację. Serwis przyjął na naprawe gwarancyjną bez problemów.
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd. Przed wysyłką na Zytnią dzwoniłem do sprzedawcy i zapewniał ze tak może być - i miał rację. Serwis przyjął na naprawe gwarancyjną bez problemów.
czyli masz "podbita" to zero problemu:D
bez przesady
Mam aparat z paragonem i "pustą" kartą gwarancyjną - tylko z pieczątką sklepu, bez nr serynego daty itd.
Akurat te informacje sam możesz sobie wpisać :mrgreen: Wielu sprzedającym z lenistwa nie chce się tego wpisywać :-D
gniezniok
12-04-2008, 01:47
Dzieki za rady. Oczywiscie procz paragonu, zero pieczatki sklepu, daty zakupu etc. Lece jutro pogonic sprzedawce...
mechanik1980
05-06-2008, 00:16
a ja zapytam czy w obiektywie 70-200 miałeś kartę gwarancyjną? bo właśnie sie nad tym zastanawiam, kupiłem 70-200 F4 IS Canona jednak w pudełku nie było żadnej gwarancji, towar kupowałem w sklepie w Krakowie, do 40D była w pudle a do obiektywu nie, sprzedawca powiedział ze do 7 dni nie podbija dla sprawdzenia ale zastanawiam się bo kupiłem 40D, 70-200 4 IS, 50 1.8 i 580 EXII z tego, aparat spoko ma kartę gwar, m. in. PL, 70-200 widać że nówka ale nie ma polskiej instrukcji tylko krzaki oraz włoską i hiszpańską bodajże instrukcję obsługi, żadnej karty gwarancyjnej nie znalazłem. W obiektywie 50 1.8 też żadnej karty gwarancyjnej - chociaż też wygląda na nowy, i w lampie 580 EXII jakaś dziwna gwarancja, nie po PL ale z wpisanym modelem i nr seryjnym lampy. Dziwne, jutro mam odebrać jeszcze jeden obiektyw więc zobaczymy co tam znajdę. A dzisiaj dzwoniłem do serwisu Canona na Żytnią, gość mnie rozbroił - on nie wie czy w 70-200 L ma być karta gwar. zaczął mówić że obiektyw mam u sprzedawcy reklamować, a gdy mu powiedziałem że przecież producent daje gwar. (dziwne że 12 mies. ale daje) to mi powiedział że to w takim razie chyba tak i musi być karta gwarancyjna w 70-200 hehe, co to ma być? tak wygląda jeden jedyny serwis Canona autoryzowany? Koledzy i koleżanki czy wy mieliście w obiektywach Canona np 70-200 wyraźną, osobną kartę gwarancyjną, choćby międzynarodową? Czy w zwykłej 50 1.8 też?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.