PDA

Zobacz pełną wersję : Canon eos 300



Krencony
27-04-2004, 17:49
Mam pytanie, ponieważ jestem wogóle początkujący w fotografowaniu aparatami canon a chcę takiego kupić, moje pytania mogą być na bardzo niskim poziomie. Chciałbym się dowiedzieć jakie obiektywy canona pasują do modelu eos 300.

piotrkula
27-04-2004, 19:43
jakie obiektywy canona pasują do modelu eos 300

wszystkie serii EF ( zarowno Canona jak i niezaleznych producentow)- wyjatek to "kitowiec" do cyfrowek 18-55mm, ale tego tez po drobnych modyfikacjach mozna dopiac.

Vitez
27-04-2004, 20:44
wyjatek to "kitowiec" do cyfrowek 18-55mm, ale tego tez po drobnych modyfikacjach mozna dopiac.

I podziwiac sliczne winietki :twisted:

piotrkula
27-04-2004, 21:56
I podziwiac sliczne winietki

a to juz inna sprawa, podpiac mozna :)) ,

tak zupelnie z innej beczki, to zes zrobil temu taronowi (28-75) taka reklame, ze teraz nikt nie chce kupic ode mnie 28-135 IS :), a i ogloszenia kupie tamrona sie pojawily na forum :lol:

Krencony
28-04-2004, 07:48
Mam jeszce jedno pytanko, ponieważ teraz używam zenita to chciałbym się dowiedzieć czy będę mógł na canon ustawiać takie parametry jak na zenicie np. przesłona, ostrość .

[ Dodano: 28 Kwiecień 2004 ]
Jeszcze chciałem zapytać czy obiektywy manualne pasują do tego canona

piotrkula
28-04-2004, 14:20
czy będę mógł na canon ustawiać takie parametry jak na zenicie np. przesłona, ostrość .

wszystko czego dusza zapragnie (no moze prawie), z tego co kojarze to EOS 300 ma:
preselekcje czasu ( ty ustawiasz czas a aparat sam dobiera przyslone),
preselekcja przyslony (odwrotnie niz wyzej),
pelny manual (rob se co chcesz), duzo wiecej ale o to bylo pytanie,
ostrosc tez mozesz sam ustawiac, lub aparat zrobi to za ciebie (choc nie zawsze)