Zobacz pełną wersję : Canon Extender EF 2x II
Witam wszystkich, jestem tu nowy i ogólnie początkujący z lustrzankami przesiadłem się z kompaktu i mam takie pytanko, czy Canon Extender EF 2x II będzie współpracował z Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM połączonego z 30D, czy w ogóle jest taka możliwość, AF chyba nie będzie , a jak ze stabilizacją?
Witam wszystkich, jestem tu nowy i ogólnie początkujący z lustrzankami przesiadłem się z kompaktu i mam takie pytanko, czy Canon Extender EF 2x II będzie współpracował z Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM połączonego z 30D, czy w ogóle jest taka możliwość, AF chyba nie będzie , a jak ze stabilizacją?
Nie mam CE EF 2x.Ale kazdy extender czy obiektyw ma swoja liste kompatybiliwnosci.[co za słowo ?]Skorzystaj z canon museum czy też np ceneo itp.Tam w opisach znajdziesz z czym ten extender współpracuje.Pozdrawiam.
Mocno się zastanów czy ten zestaw da jakość którą zaakceptujesz.
Mocno się zastanów czy ten zestaw da jakość którą zaakceptujesz.
Zależy co kto robi.Tak naprawde jakosc jest namiastką fotografi.[tak tak ten w lustrze to....]Fotografia to ten moment ,to swiatło..A nie ta jakośc.Ktoś kiedyś dał mi stare Kenko konwerter X 2. Jakośc jakością,a stare szkielko sie wyrabia,Dziekuje za te szkło..Tobie.Pozdrawiam.
Witaj,
Śmiem twierdzić, że wogóle go nie podepniesz (fizycznie się nie da), o AF nie wspominam, a "jakość" (jeśli da sie jakimś cudem podpiąć) to od przesłony ... 16? ;-)
a "jakość" (jeśli da sie jakimś cudem podpiąć) to od przesłony ... 16? ;-)
Albo i to nie, bo wtedy zacznie wyłazić dyfrakcja :) Ja się trochę bawiłem w podpinanie TC do 100-400 - już po przymknięciu takiego combo o 2-3 działki, zaczyna być widać, że zamiast się polepszać, to się pogorsza...