Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Canon Extender EF 2x II

rafiboj
04-04-2008, 15:56
Witam wszystkich, jestem tu nowy i ogólnie początkujący z lustrzankami przesiadłem się z kompaktu i mam takie pytanko, czy Canon Extender EF 2x II będzie współpracował z Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM połączonego z 30D, czy w ogóle jest taka możliwość, AF chyba nie będzie , a jak ze stabilizacją?

janmar
04-04-2008, 16:04
Witam wszystkich, jestem tu nowy i ogólnie początkujący z lustrzankami przesiadłem się z kompaktu i mam takie pytanko, czy Canon Extender EF 2x II będzie współpracował z Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM połączonego z 30D, czy w ogóle jest taka możliwość, AF chyba nie będzie , a jak ze stabilizacją?

Nie mam CE EF 2x.Ale kazdy extender czy obiektyw ma swoja liste kompatybiliwnosci.[co za słowo ?]Skorzystaj z canon museum czy też np ceneo itp.Tam w opisach znajdziesz z czym ten extender współpracuje.Pozdrawiam.

Cwanon
04-04-2008, 19:51
Mocno się zastanów czy ten zestaw da jakość którą zaakceptujesz.

janmar
04-04-2008, 21:12
Mocno się zastanów czy ten zestaw da jakość którą zaakceptujesz.

Zależy co kto robi.Tak naprawde jakosc jest namiastką fotografi.[tak tak ten w lustrze to....]Fotografia to ten moment ,to swiatło..A nie ta jakośc.Ktoś kiedyś dał mi stare Kenko konwerter X 2. Jakośc jakością,a stare szkielko sie wyrabia,Dziekuje za te szkło..Tobie.Pozdrawiam.

sfw
04-04-2008, 23:39
Witaj,

Śmiem twierdzić, że wogóle go nie podepniesz (fizycznie się nie da), o AF nie wspominam, a "jakość" (jeśli da sie jakimś cudem podpiąć) to od przesłony ... 16? ;-)

muflon
05-04-2008, 08:05
a "jakość" (jeśli da sie jakimś cudem podpiąć) to od przesłony ... 16? ;-)
Albo i to nie, bo wtedy zacznie wyłazić dyfrakcja :) Ja się trochę bawiłem w podpinanie TC do 100-400 - już po przymknięciu takiego combo o 2-3 działki, zaczyna być widać, że zamiast się polepszać, to się pogorsza...

janmar
05-04-2008, 08:31