PDA

Zobacz pełną wersję : Najlepszy obiektyw do CANONA 400D



gregora
03-03-2008, 22:50
Witam!
Jestem nowa i proszę o poradę:!:
Jaki będzie najlepszy obiektyw do canona 400D?
koszt do 800zl
Jestem amatorką a fotografia to moja pasja.
Moje fotografie to: rodzina, przyroda, ogólnie wszystkiego po trochu.
Posiadam Minolte Dynax 5, AF 28-80 D i jestem bardzo z niej zadowolona, ale najwyższa pora iść z postępem czasu i zaopatrzyć sie w cyfrowa lustrzankę.

Hiv
03-03-2008, 22:58
Za 800zł nie będzie to na pewno najlepsze szkło do canona ;)
Poszukaj używanego Tamrona 28-75 f2.8. Powinnaś znaleźć w granicach 900zł.

PS. Troszkę mylny temat - mogłoby być "do 800zł" a tak wchodzę i już się zastanawiam kto zaproponuje lepsze szkiełko ;)

Viqy
03-03-2008, 23:18
Najlepszy do 800 zł może też być Canon 50mm/1.8 za ok. 360 zł. Tyle tylko że zooma trzeba mieć w nogach :) Ale ostry i jasny.

marekk_ok
03-03-2008, 23:22
Moje fotografie to: rodzina, przyroda, ogólnie wszystkiego po trochu.


Chyba bedzie ciezko znalesc jeden najlepszy obiektyw do wszystkiego.




najwyższa pora iść z postępem czasu i zaopatrzyć sie w cyfrowa lustrzankę.

Jesli powod zakupu lustrzanki to tylko postep to nie wiem czy bedziesz zadowolona. Dobrze abys potrafila sobie wskazac/poszukac konkretnych powodow dla ktorych chcesz miec lustro - wowczas zadowolenie bedzie wieksze.
Piszesz ze masz juz aparat z ktorego jestes bardzo zadowolona - wiec moze na ten moment nie potrzebujesz zmiany?

gregora
03-03-2008, 23:32
Jednak jestem za wymiana.
Mam malutkie bardzo żywe dziecko, wiec chyba bym nie zarobiła na klisze:wink: a tak zrzucam na kompa sprawdzam jak mi pasuje to wywołuję a jak nie to do kosza i tak jest z cala reszta.
Analogową lustrzankę zostawię na martwa naturę no i nie tylko:-P

fotokor1
03-03-2008, 23:32
Chyba bedzie ciezko znalesc jeden najlepszy obiektyw do wszystkiego.