Zobacz pełną wersję : Gdzie w Krakowie można wyczyścić matrycę?
Forumowicze poradzcie prosze gdzie w Krakowie dobrze wyczysczą mi matryce? Dzis próbowałem sam, ale zrobiłem sobie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
Forumowicze poradzcie prosze gdzie w Krakowie dobrze wyczysczą mi matryce? Dzis próbowałem sam, ale zrobiłem sobie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
U Kadei na Czapskich 1
a ile taka usługa kosztuje? dodam, ze dmuchanie nie pomże, tylko na mokro trzeba. Pozdrawiam
50zl czyszcza eterem i cos tam jeszcze, nie wnikalem.
matryca, matowka, obiektyw + sprzatanie w srodku w body.
Robilem we wtorek. Polecam tych ludzi.
Kolekcjoner
27-02-2008, 23:26
a ile taka usługa kosztuje? dodam, ze dmuchanie nie pomże, tylko na mokro trzeba. Pozdrawiam
Ja płaciłem 40 ale widać, że się podnieśli. Tak czy tak polecam.
Również polecam ten punkt na Czapskich. Przy okazji chciałbym podzielić się jednym spostrzeżeniem. Jestem w poczatkujacym fotoamatorem i po kupnie 350-ki bylem bardzo przeczulony na ewentualne zabrudzenia na matówce. Jednak z czasem gdy coraz częściej zmieniałem obiektywy przestałem sie tym tak bardzo przejmować i Tobie też bym to poradził, no chyba że paprochy faktycznie bardzo przeszkadzają.
Pozdrawiam
hej
powiedzcie jeszcze jak długo trwa czyszczenie matrycy, jest szansa żeby to załatwić max w 2 dni?
dzieki
tomek1906
28-02-2008, 22:23
byłem na Czapskich , generalne porządki w bebechach 350d za 50 pln na poczekaniu w godzinę
Ja czekałem troche dłużej, ale to z racji nieobecności Pana, który to robi. Jednakze po 3 godzinkach miałem aparat gotowy do odebrania. Polecam to miejsce, miła i fachowa obsługa.
Czy takie czyszczenie trzeba wykonac w autoryzowanym punkcie?
Mam 400d (samoczyszczenie matrycy w tym wypadku nie wystarcza), który jest jeszcze na gwarancji i nie chciałbym jej utracić.
Kolekcjoner
27-05-2008, 02:16
Myślę że czyszczenie można zrobić spokojnie na czapskich bez utraty gwarancji. Zresztą najlepiej zapytać ich samych.