PDA

Zobacz pełną wersję : Drukarka IP5000



robsonikus
07-05-2005, 12:35
Mam pytanie do osob ktore uzytkuja to cudo.Gdzie kupujecie tusz :i czy to sa zamienniki czy oryginaly?Ciekaw jestem oczywiscie cen i ewentualnie jakosci zamiennikow.Jaka jest wydajnosc tzn chcialbym wydrukowac np fotke w formacie A4(ile takich fotek jest w stanie wydrukowac )i w jakiej rozdzielczosci drukujecie te foty.
Pozdrawiam
http://pp.allegro.pl/show_item.php?item=48576022 co mysliscie np o takim zamienniku,czy lepiej kupic oryginal zeby zdjecia byly the best:):)

dzi
07-05-2005, 13:10
z zamienikami dalbym se spokoj - przeciez to maja byc zdjecia a nie wordowe literki, na allegro mozna kupic oryginaly czasami o polowe taniej niz w sklepie - 30-40 zl za kolor,

wydajnosc tonerow jest podobno duza, ale nie sprawdzilem jeszcze - wszystko zalezy ile drukarka bedzie pluła na papier (wybór jakości)

robsonikus
07-05-2005, 13:18
Tomek jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o drukowanie zdjec,czy wykonywales ta drukarka wydruki zdjec A4 jesli tak to czy mozesz napisac jakie zdjecie drukowales tzn jaki rozmiar ,jaka rozdzielczosc i jaki wynik na papierze:)dzieki z gory :)za odpowiedz
Pozdrawiam

dzi
07-05-2005, 15:13
jasne, od razu powiem, ze nie ma sensu oszczedzac na papierze - jesli A4 to polecam papier Canona PR-101, oszczedzac mam na mysli o jakości papieru. Mnie rownież zadowalał efekt na papierze Kodak Ultima - reszta co drukowałem, to były wyrzucone pieniądze - nie wiem, może ja mam jakieś duże wymagania, co do wydruków i dlatego tak pisze, ale nie podobało mi sie wszystko co widziałem na innych papierach (tańszych)