PDA

Zobacz pełną wersję : PowerShot S1 lub A95



Griszha
05-05-2005, 11:45
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Po kilkunastu godzinach "biegania" po neci w końcu znalazłem forum o odpowiedniej tematyce.
Wiem ze postów takich są dziesiątki ale jak nie na forum z takim pytaniem to gdzie... :roll:
Mam zamiar przesiąść sie z CX 7530 ( prawie nic manuala a i mozliwosc rozbudowy zerowa )
Mam 2 aparaty na oku ( jak w opisie ) no i pojawia sie dylemat aby nie "wtopić".
Jestem raczej amatorem ( lekko zaawansowanym ) interesują mnie i widoczki jak i makro. Zoom z S1 tez za mną przemawia ale czytałem tez opinie o braku makro??? Nie chciał bym sie zaszachować z rozbudową kolejnego aparatu wiec chodzi też o dobór akcesorji ( filtry itp. )
Prosił bym o pomoc odnośnie doboru aparatu.
Dziękuje z góry za pomoc,pozdrawiam
Grzegorz

osasa
19-05-2005, 19:50
Hej. Hmmm. NA twoim miejscu poczekłabym na S2 IS. Lepszy moim zdaniem od 95. Ciut mniejszą ma matrycę, fizycznie, ale mimo 5 Mpix S2, to chyba i tak na 3,2 bede robił najczęsciej pewnie;)
Jednak S2 ma lepsze inne parametry, migawka, zoom, jasność... No i mam ochote na S2, ponoć od 1 czerwca w slepach :) Na ebayu USA już jest:)
ALe jeszcze po głowie mi się plącze 300D z kitem... :D ,bo więcej to za drogo....
Tylko że to już całkiem inna bajka...

Wisozup
20-05-2005, 00:15
...Mam 2 aparaty na oku ( jak w opisie ) no i pojawia sie dylemat aby nie "wtopić".
Jestem raczej amatorem ( lekko zaawansowanym ) interesują mnie i widoczki jak i makro. Zoom z S1 tez za mną przemawia ale czytałem tez opinie o braku makro???

Wybralbym z pewnoscia S1 mimo tego ze ma mniejsza matryce zdjecia robi porownywalnie dobrze...biorac pod uwage ze posiada 10x zoomik. Funkcji makro nie ma ale bardzo dobrze radzi sobie od 10cm (robilem zdjecia z blizszych odleglosci i nie narzekam choc musialem sie nagimnastykowac;))


...ALe jeszcze po głowie mi się plącze 300D z kitem...