Zobacz pełną wersję : Obiektyw macro do 1500 .....
Wiewiór333
14-02-2008, 23:26
Witam!
Jestem zielony nie orjentuje się w tych ogniskowych itp. jestem na etapie dokształcania...
Chcę kupić obiekyw tylko i wyłącznie do makro do 1500 złociszy...
Wiem ze było setki razy nie zabijajcie...
Chciałbym zebym tym obiektywem widział np oko pająka nie takie mega duze, tylko zeby było ujęcie mordki i na niej będe widział pyszczek i 2 oczka:mrgreen:
Cos takiego
Z góry dzięki i pozdrawiam!!!!
Dołóż coś koło 500 zł i kup Canon 100/2,8 Macro. Jak nie masz tych 5-ciu stówek o zostaje Ci Tamron 90/2,8 albo Sigma 105/2,8. Chyba że używka... albo import z USA (ryzyko cła, itp.)
po co doplacac 500zl do Canona, ktory w niczym poza nieco skuteczniejszym AF (co niekoniecznie jest decydujaca cecha w przypadku makro) i pomiarem odleglosci w w niczym nie przewyzsza Tamrona, a wrecz mu zauwazalnie ustepuje optycznie?
no i będziesz widział więcej niż 2 oczka pająka ;)
Można niekiedy znaleźć Sigmę 150mm f/2.8 w cenie niewiele większej. Ja za swoją zapłaciłem 1800 ale musiałem niestety dołożyć 300 za kalibrację. Z jednej strony jest ryzyko z AF, z drugiej jednak dobra jakość optyczna, solidne wykonanie i bogate akcesoria (uchwyt na statyw, osłona, futerał).
a po co dokładać 500 zł skoro można 50 - na allegrze są canony po 1550 zł.
W cenie ok 1450 zł masz też mocno niedocenianą tokinę 100
Szybko się przekonasz, że do Makro przydaje się np. lampa typu macro ring 14 lub nawet 24 - ją zamontujesz tylko na obiektywach Canona (bezproblemowo). 100 Makro 2.8, jest zresztą doskonale oceniana/
Wiewiór333
15-02-2008, 12:30
Dzięki za tak szybkie odpowiedzi...:wink:
No więc ja własnie niemam tych 500 stówek..:cry: Obiektyw i tak będe kupował sobie dopiero w olicach czerwca..
Więc który z tych obietkywów będzie naljepszy?
1.Tamron 90/2,8
czy
2.Sigma 105/2,8
No chyba, że ten Canon jest naprawde taki dobry i warto na niego pozbierać, ale do by trwało rok.....