PDA

Zobacz pełną wersję : Dla "blondynki": Flash / WWW / szablony itp. :)



Calliactis
04-02-2008, 23:05
Mam pytanie. Jestem w 90% zielony jeśli chodzi o tworzenie stron www itp. Kiedyś bawiłem się tworząc niewielki portal na bazie CMS'a - chyba to był Drupal, średnio mi to działało, a potem już nic nie miałem z ta tematyką wspólnego...

Chciałem szybko i dosyć sprawnie zrobić własną stronkę - galerię, na bazie jednego z szablonów zakupionych na templatemonster.com Prawdopodobnie będzie to szablon Flashowy i będzie on siedział na serwerze wykupionym w home.pl

Pytania:

1) w jaki sposób takie szablony sie modyfikuje? Czy zmiany są wprowadzane w plik SWF?
2) w jaki sposób można wykonywać update tego typu stron - tylko przez zmianę zawartości pliku SWF i upload na serwer?
3) jak wygląda osadzenie takiego szablonu na serwerze i podlinkowanie? To jest jeden plik / więcej? Czy potrzebuję dodatkowo robić jakąś stronę typu 'index.html' na której będzie ten Flash osadzony aby serwer go widział?
4) Czy ktoś miał z tego typu sprawą do czynienia, i czy mógłby się podzielić jakimiś informacjami? (info na PM)...
5) Czy ktoś miał jakieś doświadczenia z serwerami home.pl? Pozytywne / negatywne? Są szybkie? ...

Jak dojdzie jeszcze jakaś kwestia, będę pisał na bieżąco...

checiu
04-02-2008, 23:45
do swf to ciezko cos dodac - mozna ale zabawa jest
powinienes miec plik .fla albo .swi (jak szablon robili w swishu) i tam mozesz sobie wyedytowac
home.pl ja nie narzekam - lepszy jak domeny.pl - szybciej mi domene zarejestrowali

kupowac szablon... przeciez tam masz do wyboru czy chcesz plik psd czy flashowy czy jaki :) chcesz pomodyfikowac to mozesz

co do updateow to zalezy kto Ci te stronke robil
jak byl sprytny to teksty sa wszytywane z plikow textowych i Ci stronka je wczytuje i zmieniasz tylko txt bez ingerencji w sama strukture

i tak trzeba zrobic plik .html, w ktorym deklarujesz sobie obiekt ktorym jest animacja flashowa