PDA

Zobacz pełną wersję : A720is -POMOCY!!!



kasia84
02-02-2008, 00:14
Witam,
Jestem zupełnie zielonym posiadaczem w/w aparatu, nabyłam go w grudniu i jest to mój pierwszy zakup tego rodzaju, tym bardziej jestem załamana, że już teraz mam z nim problemy :cry: Dlatego też postanowiłam dołączyć do Waszego Szanownego Grona licząc, że któryś z Użytkowników będzie w stanie mi pomóc... Ale przejdźmy do sedna sprawy: Ostatnio zauważyłam że zmieniając tryby wyświetlają mi się one w cały świat tzn. Program AE wyświetla jako Preselekcję czasu, Portrety również; Krajobrazy to u mnie Auto, tak samo jak tryb Dzieci i zwierzęta, Wnętrza i Sceny specjalne. Pozostałe tryby wyświetla prawidłowo (jeszcze). Próbowałam przywrócić ustawienia fabryczne ale to nic nie daje. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić i co mogło spowodować takie usterki, bo jeszcze tydzień temu wszystko było w porządku, a aparat był prawie nie używany(sesja-brak czasu). Chciałabym uniknąć wysyłania go na gwarancję, bo wreszcie mam czas i mogę się nim pobawić :(
Z góry dziękuję za wszelką okazaną pomoc :)

sabuniek
02-02-2008, 00:41
Jesli dobrze rozumiem to wychodzi na to ze pokrętło zmiany trybów jest źle załozone, bez serwisu chyba sie nie obejdzie, albo spróbuj zareklamować w sklepie.

PS Tryb Dzieci i zwierzęta, Wnętrza i Sceny specjalne to właśnie tryb auto ale na pokretle chyba SCN z tego co pamietam.

Ciosna
02-02-2008, 11:52
Troszeczkę nie kumam. Czyli część trybów pozamieniała się miejscami, a część jest na swoim właściwym miejscu. Ale wszystkie tryby pracy masz :?:,żadnego nie wcięło. Raczej tylko serwis będzie w stanie to naprawić, zważywszy że jest na gwarancji. Jak są wszystkie tryby to fociłbym teraz jak masz na to czas, a aparat wysłałbym za kilka dni/tygodni jak tego czasu na fotografowanie nie będzie.

kasia84
02-02-2008, 13:06