PDA

Zobacz pełną wersję : Nowicjuszka: jaki obiektyw do canona 300?



trissmerigold
28-04-2005, 14:49
Kiedy go kupowalam byl w zestawie z obiektywem Canon 28-90.
Potrzebuje czegos innego - mianowicie: lepszej czyt.wiekszej panoramy, mozliwosci wiekszego przyblizenia detalu.
Robie przewaznie zdjecia krajobrazowe. Jestem zieloniutka w temacie...;-)wiem, ze dobrze byloby sie sprecyzowac co do jakis parametrow i ewentualnie poprosic o wydanie opini za lub przeciw, niestety moja pasja fotograficzna przeklada sie dotychczas tylko na "estetyke" zdjec. Strona techniczna interesowala mnie mniej...ale bez niej nie da sie pojsc dalej niestety.
JEDNYM SLOWEM: co sie nadaje do tego aparatu, by robil dobre zdjecia panoramiczne i dobrze przyblizal?

Z góry dziekuje za pomoc.

Tomasz Golinski
28-04-2005, 14:57
dobre panoramy? znaczy szeroki kąt?
większe przybliżenie, znaczy tele?

W takim razie potrzebujesz dwóch różnych obiektywów. Napisz, ile kasy na to chcesz wydać.

Jurek Plieth
28-04-2005, 14:58
JEDNYM SLOWEM: co sie nadaje do tego aparatu, by robil dobre zdjecia panoramiczne i dobrze przyblizal?
Czyli bardzo szeroki i bardzo wąski jednocześnie :mrgreen: A jeśli na dodatek ma mieć jeszcze dobrą jakość optyczną, to już w ogóle się nie da :(
Proponuję jednak ograniczyć wymagania do dwóch obiektywów, może nawet stałoogniskowych - szerokokątnego, czy nawet ultraszerokokątnego i tele.
Ile możesz wydać kasy? Rozumiem, że jak najmniej ;) , ale tak naprawdę?

trissmerigold
28-04-2005, 15:12
Ile kasy moge wydac, to na razie nie wiem. A moze odwrotnie: ile musze miec najmniej, zeby bylo to cos sensownego?
Chcialabym, zeby to byly dobre obiektywy (cos tak podejrzewalam, ze jednym to sie nie da tych dwoch rzeczy zrobic jednoczesnie :-) )...wiec: jakosc, ale za sensowna cene (studencka kieszen).