PDA

Zobacz pełną wersję : lampa sigma



ksytek
08-01-2008, 18:27
przeszukałem kilka forum i nie mogę zdecydować się jaką lampę- poradźcie mi coś (cenowo tak do 1500zł)

sniper88
08-01-2008, 18:34
za 1500 da sie juz kupic 580EX, chyba nic lepszego juz nie znajdziesz, poza oswietleniem do studia/ lampami do makro:)

Matsil
08-01-2008, 18:47
za 1500 da sie juz kupic 580EX, chyba nic lepszego juz nie znajdziesz, poza oswietleniem do studia/ lampami do makro:)

Znajdziesz - 580EX II :-)

sniper88
08-01-2008, 18:49
Znajdziesz - 580EX II :-)

Niedopowiedzenie:p

ksytek
10-01-2008, 12:10
ostatnio dałem post na temat lampy jaką wybrać do 350D ponieważ nie mogę sam się zdecydować, odpowiedź dostałem dzięki, po przeczytaniu jeszcze kilku innych postów zastanawiam się czy w ogóle wydawać tyle.
jestem amatorem zdjęcia na lustrzance dopiero uczę się robić, mam pytanie czy warto mi kupować lampę (Canon Speedlite 580 EX II) jeżeli będę z niej korzystał mało, ogólnie robię zdjęcia na dworze, ale nie zaprzeczam ,że trafią się jakieś imprezki domowe czy wesela i nie wiem czy lampa wbudowana da sobie radę na weselu. Wiem że jak kupię to raczej już jej nie zmienię bo lamp głównie się chyba nie zmienia.
wiem że post jest może trochę śmieszny ale te forum chyba po to jest i będę wdzięczny za odpowiedzi.

marekb
10-01-2008, 12:30
w zależności od tego co chcesz uzyskać, ale lampa wbudowana nie da sobie rady w kosciele, ciemnym kosciele...;)

Kolaj
10-01-2008, 12:35
Zewnętrzna lampa błyskowa to podstawa. Czy potrzebujesz 580EX to inna sprawa. Jeżeli nie planujesz używania więcej niż jednej lampy błyskowej jednocześnie, to do typowych zastosowań spokojnie wystarczy Ci 430EX.

robgr85
10-01-2008, 12:38