PDA

Zobacz pełną wersję : Tokina 12-24mm...

tom170
03-01-2008, 15:28
Witam mam pytanie... Chce zakupić powyższy obiektyw od pewnego użytkownika tego forum...
Chciałem się dowiedzieć czy cena w granicach 1400 zł za używany egzemplaż w bardzo dobrym stanie jest wporządku???
Czy te obiektywy psują się? (gdyż nie jest na gwarancji)
Lapią kurz do środka (myśle ze nie powinny bo sie nic nie wysuwa) itd???
Jaką szara połówkę do niego mógłbym dokupić w sensownej cenie :) Aby unikać winiety itp...
Poki co jestem studentem ale już za pół roku kończę studia i pewnie będe miał troche więcej srodków na zabawe z fotografią dlatego pytam czy warto kupować już teraz czy może odczekać i brac np nówke canona 10-22 za poł roku ??? Wiadomo 1000zl różnicy ale myśle, że znajde prace w której tyle uzbieram w miesiąc :)

himi
03-01-2008, 15:52
Znam doskonale tę tokinę i znam Richiego. Robiliśmy już jeden dil. Bierz bez obaw. To uczciwy facet, a szkło też eleganckie.

aptur
03-01-2008, 16:31
Witam mam pytanie... Chce zakupić powyższy obiektyw od pewnego użytkownika tego forum...
Chciałem się dowiedzieć czy cena w granicach 1400 zł za używany egzemplaż w bardzo dobrym stanie jest wporządku???
Czy te obiektywy psują się? (gdyż nie jest na gwarancji)
Lapią kurz do środka (myśle ze nie powinny bo sie nic nie wysuwa) itd???
Jaką szara połówkę do niego mógłbym dokupić w sensownej cenie :) Aby unikać winiety itp...

Zobacz na allegro po ile schodziły średnio te obiektywy.
Nie słyszałem aby te obiektywy się psuły. To raczej solidnie zbudowane szkło i nic nie powinno się zespuć.
Co do szarej połówki to polecam Hitecha i holder cokin P. Idealnie pasuje nawet bez adaptera.

Vitez
03-01-2008, 18:22