PDA

Zobacz pełną wersję : 40 D + lampa speedlite 580 EXII



darekra
29-12-2007, 17:51
Jestem początkujacym "fotografem" od kilku dni mam ww sprzęt. Zastanawiam sie nad zakupem lampy zewnętrznej. Proszę o podpowiedź warto inwestować 1500 zł czy dać sobie spokój. Zaznaczam, że nigdy nie kożystałem z lampy zewnętrznej. mój poprzeni sprzet to Fuji 5000.
Wiekszosc zdjęć to domowe imprezki.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Canon 40 D + Canon 17-55/2,8

bartoszsowa
29-12-2007, 18:12
Na początku pofoć dużo :) później potrzeba lampy sama się odezwie. A jak focisz domowe imprezki to fuji nie bylo ok ;)?

Vitez
29-12-2007, 18:14
Proszę o podpowiedź warto inwestować 1500 zł czy dać sobie spokój.

Jeśli fotografujesz zarobkowo to inwestujesz. Jeśli hobbystycznie i dla siebie - to wydajesz pieniądze.
Chyba że ilość/jakość zwrotu wydanych pieniędzy przełożymy na jakość i zadowolenie zdjęć a nie bezpośredni zarobek z nich... no ale wtedy w tereny humanistyczne i filozoficzne się zapuszczamy a nie ekonomiczne :p .

papierzyna
29-12-2007, 18:29
Dobra lampa, jak masz pieniądze i nie żal Ci ich wydać - polecam. Sam miałem taki dylemat, ale mi przeszło i jestem zadowolony.

KMV10
29-12-2007, 19:06
Kup te lampe - dobra jest :)

Kubaman
29-12-2007, 19:11
lampa świetna, pytanie tylko czy jest ci potrzebna. Ja mam i stosuję rzadko, bo generalnie staram się unikać błyskania.

darekra
30-12-2007, 09:35
Dziekuje za szybkie odpowiedzi na moje pytanie. Podczas robienia zdjec denerwuje mnie odbicie swiatla padajacego z wbudowanej lampy na np. okulary. Kupujac lampe zewnetrzna mysle ze problem zginie. Pytanie do KUBAMAN: w jednym zdaniu - jak starasz się unikać blyskania w pomieszczeniu w porze wieczornej? Jaki program uzywasz itd.

Dorn
30-12-2007, 10:36
Mały OT:

... Zaznaczam, że nigdy nie kożystałem z lampy zewnętrznej...

rz